رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رومن رولان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد مجلسی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
تسوایک در این کتاب با بیان این‌که هدفش از تالیف این کتاب نوشتن شرح حال یکی از هنرمندان عالیقدر اروپایی نبوده شخصیت رولان را این‌گونه شرح می‌دهد: «در این کتاب بیشتر می‌خواهم راوی تلاش و کوشش صلح‌آمیز و انسان‌دوستانه مردم باشم که برای من و گروه دیگری نماد درخشان بزرگواری و معنویان در این عصر و زمانه است.
بحث و تحقیق در زندگی بزرگان عالم ما را به این نتیجه می‌رساند که بی‌تردید عظمت واقعی یک هنرمند به انسان‌دوستی و تلاش او در گسترش و اعتلای اخلاق خوب و معنویان در جامعه بشری بستگی دارد و منظور نهایی این زندگی‌نامه نوعی قدرشناسی از نویسنده‌ای است که صفای روح و پاکی نیت او در این قرنِ گرفتار و پرآشوب به اعجاز شباهت دارد و به همین علت این کتاب را به گروه اندک‌شماری تقدیم می‌کنم که در دوران ما که جهان در آتش فتنه و آشفتگی می‌سوزد، اعتقاد و ایمان خود را به رومن رولان و همفکران او از دست نداده‌اند.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/02/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رومن رولان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رومن رولان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک