رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کلبه عمو تام
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 5 رای
✔️ در سال 1851 میلادی، مطبوعات مبارزه پرشوری را علیه برده‌داری در آمریکا آغاز کرده بودند. در همین هنگام هریت بیچر استو به پیشنهاد یکی از دوستانش دست به نگارش کتاب کلبه عمو تام زد، کتاب در سال 1852 منتشر شد و شهرتی جهانی برای نویسنده آن به همراه آورد. داستان کلبه عمو تام، یک رئال اجتماعی است که شخصیت‌هایش در جهانی واقعی زندگی می‌کنند. شاید به همین خاطر است که خوانندگان این رمان، بر سرنوشت قهرمانان داستان اشک می‌ریزند. مهم‌ترین درون مایه‌ی رمان، مخالفت با برده‌داری و استثمار سیاهان است که در کنار مضامینی چون حمایت از مسیحیت و دفاع از آزادی در سراسر داستان جاری است.
داستان کتاب از این قرار است: آقای شلبی، مزرعه‌داری در ایالت کنتاکی آمریکا در پی ورشکستگی مالی، تصمیم می‌گیرد تام برده وفادار خود را به هالی، تاجر برده، بفروشد، اما هالی، علاوه بر تام به هانری، پسر چهارساله الیزا، خدمه مخصوص خانم شلبی، نیز طمع می‌کند. آقای شلبی راضی به فروش شلبی می‌شود. الیزا که متوجه این توافق شده، به همراه پسرش شبانه به منزل تام می‌رود و....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/01/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کلبه عمو تام

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کلبه عمو تام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک