رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سایه شکننده
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن زیادلو
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
✔️ از پشت جلد کتاب:
«افسردگی‌های زندگی در محلات دور افتاده پاریس در زمستان. زندگی آمیخته با فقر و تنگ نظری‌های ناشی از آن. پناه بردن به مواد مخدر برای فرار از فشار واقعیت‌های زندگی. ورود "مگره" به زندگی مردی که علی‌رغم موفقیت‌های مالی، تاثیر مثبتی در هیچ یک از اطرافیانش نداشته و هیچ‌کس از شیوه زندگی او به نیکی یاد نمی‌کرده. به طوری که در زمان مرگش ماترک باقی مانده از او، به صورتی شوم برای بازماندگانش ایجاد دردسر می‌کند. داستان دیگری از ماجراهای کارآگاه مگره که توسط خبره بی‌همتای شناخت روحیات انسانی عرضه می‌شود.»

کارآگاه "مگره" برای بررسی قتل مردی به نام "کوشه" روانه‌ی محل کار او (محل قتل) می‌شود. پس از بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود مبلغ 350 هزار فرانک از گاوصندوق دزدیده شده و ‌کوشه از فاصله‌ای نزدیک به قتل رسیده است. "نین" زنی است که مدعی شده مدتی است با کوشه آشنا شده و مرتب به دیدن او می‌رفته است و اصرار می‌کند که همسر کوشه از ماجرای او با خبر نشود. مگره در بازجویی‌های خود از اهالی آپارتمان متوجه می‌شود که همسر اول کوشه به همراه همسر جدیدش ـ مارتن ـ در همان ساختمان زندگی می‌کند. کوشه از همسر اول خود پسری به نام "روژه" دارد. روژه روز حادثه قصد ملاقات با پدرش را داشته که با ممانعت مادر روبه‌رو می‌شود. پس از چند روز روژه با پریدن از پشت‌بام خانه، خود را می‌کشد. وصیت‌نامه‌ی کوشه مبنی بر تقسیم عادلانه‌ی اموال میان همسر سابق و فرزندش و نیز نین پیدا می‌شود. مگره پس از بررسی‌های بسیار، همسر اول کوشه و شوهر او ـ مارتن ـ را به جرم قتل و دزدی بازداشت می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/01/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سایه شکننده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سایه شکننده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک