رسته‌ها
جنگ نرم عبری - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 26 رای
خبرگزاری مشرق نیوز

دیپلماسی دیجیتال بخشی از دیپلماسی عمومی است که با استفاده از رسانه های دیجیتالی مانند وب سایتها به کمک دولت مورد نظر آمده تا وضعیت دولت یاد شده را در افکار عمومی بهبود بخشد.
رژیم صهیونیستی نیز با آگاهی از منفور بودن خود در افکار عمومی جهانی و بویژه افکار عمومی ایرانیان تلاش می کند با ابزارهای دیپلماسی عمومی به ویژه دیپلماسی دیجیتال میزان نفرت عمومی علیه خود را کاهش دهد.
گزارش حاضر به عنوان بخش نخست از یک مجموعه رصد و مستند سازی ،به بررسی اقدامات تارنمای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در دیپلماسی عمومی در قبال ایرانیان می پردازد.
مجموعه مطالعات "جنگ نرم عبری" با هدف بررسی و ابعاد سنجی فرآیند دیپلماسی عمومی اسرائیل در تقابل خود با ام القری جهان اسلام؛ رویکرد رصد و تحلیل را در این مصاف برگزیده است.

مجلد حاضر به عنوان نخستین بخش از این مجموعه مطالعات، تمرکز خویش را بر ارائه­ مستنداتی از زبان و قلم رژیم صهیونیستی (بدور از هرگونه دخل و تصرفی) نموده و با برگزیدن و ارائه­ 86 گزارش از مجموع گزارشات مستند منتشر شده (طی بازه­ زمانی پنج ساله) سعی در ارائه­ رویکرد این رژیم در عرصه­ جنگ نرم نموده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
367
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
amirghorbani
amirghorbani
1394/09/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنگ نرم عبری - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='kavveh ahangar']
تعداد صفحات: 367صحیح است[/quote]
1. دوست عزیز نویسنده این کتاب خبرگزاری مشرق می باشد
2. صفحه 367 درباره ی پرتکل های دانشوران صهیون می باشد که از نظر خیلی از تاریخ نگاران این پرتکلها از سوی شوروی جعل شده است
3. دیگر مطالب این کتاب هم زیاد مربوط به جنگ نرم نمی باشد اما خبرگزاری مشرق هر صفحه ی فارسی که از اسرائیل پیدا کرده است
آمده است و به عنوان جنگ نرم معرفی کرده است .
4. مثلا برگزاری شب مولانا در اسرائیل را یک جنگ نرم خوانده است که به نظر این طور نمی آید برگزاری شب مولانا در اسرائیل تاثیری روی مردم
داخل ایران ندارد که جنگ نرم حساب شود و ....
جنگ نرم عبری - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک