رسته‌ها
انسان 2020
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 10 رای
پ

مهارت های فوق العاده ضروری برای هر انسان موفق در سال 2020
شما با خواندن این کتاب به جدیدترین نقطه نظرها، روش ها و تکنیک های مناسب مجهز می شوید. برای صرفه جویی در وقت، برای کمک به شما (میدانیم این روزها چقدر سرتان شلوغ است) نقطه نظرهایی را بیان می کنیم که حاصل سال ها تجربه و مطالعه صدها جلد کتاب و مقاله درباره استراتژی زندگی انسان های موفق و شرکت در کلاس ها و استفاده از مطالب اساتید بزرگی مثل جک کنفیلد، برایان تریسی، دومنیک ابرایان، دیوید توماس و... میباشد.
این کتاب به گونه ای طراحی شده که ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار دهد تا در مدیریت کسب و کار و زندگیتان، تبدیل به فردی ممتاز شوید. شخصی برجسته خواهید شد که نگرش تازه ای به دنیا دارد. بیشترین خجم کار را در کمترین زمان انجام می دهید. تسلط کاملی بر زندگی خواهید یافت، ارتباطات شما به واسطه موفقیت های بی شمارتان افزایش یافته و هر روز ثروت بیشتری به دست می آورید. پس بیاید هرچه سریعتر این اصول را بیاموزیم و در زندگی مان پیاده کنیم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
?
فرمت:
PDF,
آپلود شده توسط:
motalesharif
motalesharif
1394/07/05
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انسان 2020

تعداد دیدگاه‌ها:
3
سلام
لطفا اسم سایر نویشنده های این کتاب رو هم اضاف کنید
استاد محمد پیام بهرام پور و ژان بقوسیان
ممنون
با توجه به اینکه مولف این کتاب دوره ی تند خوانی برگزار میکنن
دوستانی که در مورد روش های نوین تند خوانی اطلاعات دارن یا در این دوره یا دوره های مشابه شرکت کردن
لطفا حقیر رو راهنمایی بفرمایید
پیشاپیش تشکر
این کتاب فوق العاده کاربردی با طرح موضوعات رایج در جامعه ایرانی به عنوان یک ابزار قدرتمند مدیریت منابع انسانی و اجتماعی یکی از بهترین کتاب هایی است که در سال های اخیر تهیه و مطالعه کرده ام قیمت نسخه پی دی اف این کتاب تقریبا یک سوم نرخ کاغذی می باشد اخیرا بخش مطالعه دانشگاه شریف تهران با همکاری نویسنده مبتکر این کتاب دوره های آموزشی تند خوانی به شیوه فانتوم را اجرا می کند و در این زمینه با اجرای دوره های مقدماتی به صورت ''رایگان'' در راستای سواد و چگونگی مطالعه صحیح اقدام کرده است .
PDF
۳,۱۸ مگابایت
۱۲۰۰۰ تومان
انسان 2020
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک