رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 34 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 34 رای
کتاب "تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا" برگرفته از اثر بزرگ و جامع "عدنان اکتار" اندیشمند و نویسنده ترک، معروف به " هارون یحیی" است. این اثر، دربرگیرنده نکات ناگفته تاریخ دولت- کشوریست که داعیه برگزیده بودن داشته و درصدد تغییر نظام جهانی بر اساس مدلی انگلوساکسونی و آمریکایی است.این کتاب داستان آمریکا است. داستانی که یا اصلا و یا به تمامی گفته نشده است. در مورد اینکه "آمریکا چگونه کشف شد؟" سخن های بسیاری نگفته اند؛ اما اینکه چرا کشف شد و با چه هدفی این اقدام انجام پذیرفت، ناگفته ها بسیار است؛ ناگفته هایی مثل انگیزه های قومی کشف آمریکا، یهودی بودن "کریستف کلمب"، حامیان یهودی او در دربار پادشاه اسپانیا و انگیزه های قومی، توراتی و کابالایی کشف آمریکا، کشتار اقوام سرخ پوست و یا بومیان آمریکا و انگیزه های توراتی این امر، فجایع انسانی به بار آمده توسط "کریستف کلمب" و مهاجران پیوریتان بعد از او در آمریکا و .....
کتاب حاضر که دارای دو فصل است: فصل اول با نام "بسوی دنیای جدید"، در مورد کلمب و تلاش ها و اهداف و موانع سر راهش و رسالت پیوریتان ها و رموز کابالایی و روز یهودی شدن آمریکا و فساد بنی اسرائیل در روی زمین صحبت می کند. در فصل دوم به نام "نظام حاکم بر آمریکا" عناوینی مانند نظم نوین جهانی، آمریکا و یهودیان، آیپاک سلطان واشینگتن، لابی و کاخ سفید، دعوای کندی و اسرائیل، کارتر در میان یهودیان، ریگان در کاخ سفید، موساد به دنبال ترور جورج بوش ، دو سازمان برای رهایی یهودیان از تحقیر، بسوی آرماگدون و ..... را مشاهده می کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/02/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
2
البته منظور ایشون هارون یحیی هستش نه آقای صاحب خلق
جالبه بدونین که نویسنده این کتاب الان ماسون درجه سی و سه هستش! اما هنوزم بعضیا در ایران اطلاعات سوخته این آدم روانی رو مثل طلا و گوهر دست به دست می کنن.(!)(!)(!)
تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک