رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
داستان گلدکوئست: خاطرات یک لیدر
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
این کتاب یکی از نخستین آثاری است که در قالب لحظه پردازی و خاطره نویسی، شامل اسناد و تصاویری از هویت پنهان و آشکار شبکه گلدکوئیست منتشر شده است.
نویسنده در این کتاب چگونگی فعالیت باندهای کلاهبرداری گلدکوئیست را در ایران روایت می کند و با نقل خاطراتی از شیوه‌های فریب خوش باوران و دلباختگان به سرمایه اندونزی یک شبه به محافل نهان و آشکار شبکه گلدکوئیست در شهرهای گوناگون ایران می‌رود. این کتاب وقایع گوناگونی مانند برخوردهای قضایی با کارگزاران شبکه اختاپوسی «گلدکوئیست» را نیز تحلیل کرده است.
شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این کتاب از مجموعه «نیمه پنهان» آنجایی باشد که نویسنده جزییات روش‌های کلاهبردای اعضای گلدکوئیست را از مردم شرح می‌دهد و برای نمونه به موارد مستندی مانند دفاتر دروغین نمایندگی، وعده‌های پوچ ازدواج، طلاق یک زن و شوهر و.... می‌پردازد.
داستان گلدکوئیست همچنین به معرفی کارگزاران اقتصادی و اجرایی این شرکت اختاپوسی در جهان می‌پردازد و سرنوشت آنان را برای مخاطبان خود آشکار می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/12/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان گلدکوئست: خاطرات یک لیدر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
در حال حاضر در قالب پدیده نتورک مارکتینگ مجددا فعالیت دارند.
داستان گلدکوئست: خاطرات یک لیدر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک