رسته‌ها
آموزش جامع طب سوزنی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
طب سوزنی یا اکوپانکچر که به زبان چینی به آن جن جیو گفته می‌شود روشی است که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می‌شود.
بر اساس تئوری طب سوزنی، این نقاط خاص بر روی مریدین‌هایی قرار دارند که یک نوع انرژی حیاتی به نام "چی" (QI) در آن‌ها جریان دارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
93
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/07/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش جامع طب سوزنی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
چیزی که برای من جالب است این است که برای حل یک مساله میتواند چندین راه وجود داشته باشد و هر یک از این راه ها نیز در چارچوب خود طرحی از مساله ارائه داده و نتیجه هم میدهند.مثلا پزشکی مدرن با تزریق مواد شیمیایی فردی را بی حس میکند ولی طب سوزنی با فرو کردن سوزن عضوی را میتواند بی حس کند یا در طب سرخپوستی فرد را با گرفتن رگش بیهوش میکنند یا در طب سنتی کشور خودمان گیاه درمانی یا در جای دیگر ماساژ درمانی و.... هر یک به شیوه خود بیمار را بهبود میدهند.
چند وقت پیش مستندی از جن گیری در مکزیک دیدم که کشیشان به شیوه قرون وسطی بیمار روانی را مداوا میکردند و اصطلاحا جن گیری میکردند. جالب اینکه مستندساز به یک روانشناس مراجعه کرد و از جن گیری پرسید. روانشناس گفت ما در روانشناسی به بیماری هایی این چنین "صرع" و "شیزوفرنی" و... میگوییم و روش ما برای مداوا فرق دارد و ادامه داد ولی من روش جن گیری را نفی نمیکنم چون تا به حال برخی از بیمارانم را به جن گیری فرستاده ام و بهبود نسبی یافته اند!
ولی هزینه اینکار تسلط اجنه بر روح و جسم فرد و حتی خانواده او است. در ازای خدمتی که می کنند چیزهای بیشتری هم می گیرند. سراغشان نروید. راه حل دور کردن شیاطین هم جن گیری نیست. بازگشت به خدا و توسل به ائمه هدی علیهم السلام است.
آموزش جامع طب سوزنی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک