رسته‌ها
دینامیک اختری
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 36 رای
نویسنده:
مترجم:
میثم لطفی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 36 رای
گرایش به عالم ماوراء و جلوه‌های نورانی عالم نادیدنی گرایش و غریزه ای است که در نهاد آدمی قرار دارد و قدمت آن به درازای قدمت تاریخ انسان است، زیرا این غریزه ریشه در فطرت بشری دارد؛ غریزه ای که زبان مشترک همه آدمیان است. آدمی از همان دم که به زمین، یعنی گاهواره طبیعت و عالم حس و شهادت هبوط کرد، میل به عروج به عالم والا را داشت، زیرا عالم حس و طبیعت، عالم علایق و شهوات و در نتیجه عالم ناکامی، تناقض و تضاد خواسته‌ها منجر به اختلاف و جنگ و ناآرامی و اضطراب و تباهی او می‌شود.این اضطراب، لاجرم باید جایی به سکون و ثبات برسد. آدمیان وصول به این آرامش را سعادت ابدی دانسته و آنرا در گرو اتصال مطلق به مبدأ مطلق هستی می‌دانند. از شرق تا غرب عالم از بدو پیدایش حیات این شوق و انگیزه در نهادآدمی بوده، هست و خواهد بود.
در شرق آسیا سنت‌های مختلف عرفانی، نظیر عرفان هندویی، عرفان بودایی، عرفان جین و چینی و ذِن وجود دارند که همگی تحت یک حکم قرار می‌گیرند. در غرب نیز سنت های عرفانی مختلفی از شمنیسم در میان سرخپوستان تا فرقه های عرفانی رشد یافته در مهد آیین مسیحیت می توان نام برد.
به عقیده مترجم کتاب حاضر، رابرت بروس در این کتاب همه مباحث نظری را به کناری نهاده و با بهره گیری از تجربیات همه طرق، فرقه ها و آیین های عرفانی شرقی و غربی تلاش نموده است تا راهکاری عملی برای وصل به مراتب بالاتر وجود انسانی را در کتابی به صورت یک خودآموز فشرده منتشرنماید. این که تا چه حد در کار خود موفق بوده است قضاوتی است که باید از سوی شما خواننده گرامی انجام گیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
590
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
maytham
maytham
1394/02/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دینامیک اختری

تعداد دیدگاه‌ها:
5
جزو بهترین و کاربردی ترین کتابهایه آموزش خروج روح
برونفکنی در واقع "درون فکنیه". چون تمام اون اتفاقات در درون مغز فرد اتفاق می افته.واین با آزمایشاتساده براحتی قابل اثباته.
برونفکنی تنها مقوله ای است که توش احساس ترس میکنم و نمیتونم مقالات و کتب مربوط بهش رو کامل بخونم:D
تو صفحه 507 میگه که موجودات اختری از آزار برونفکن های تازه کار لذت میبرند (!) (!)
یعنی چی(?)
با تشکر از مترجم عزیز به خاطر ترجمه و بهسازی فونت کتاب، این کتابو من قبلا دانلود کردم و یک دو فصلش رو خوندم ولی فکر نمیکنم بتونم انجام بدم کار سختی باید باشه. کسی تا به حال تجربش را داشته؟
دینامیک اختری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک