رسته‌ها

درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران

درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
این نوشته را رضا شهابی از اعضای سندیکای اتوبوس رانی تهران و حومه قبل از بازگشت به زندان اوین منتشر کرده است. همان طور که خود نویسنده در متن اشاره کرده است هر نویسنده و یا فعال کارگری ممکن است در دوره ای بر
خلاف منافع هم سرنوشتان خود حرکت کند و این خطر با توجه به حوادث اخیر درون جنبش کارگری نگرانی های جدی ای ایجاد کرده است ولی این مانع آن نمی شود که پیشاپیش آثار کارگران آگاه و مبارزی که اکنون در جدال و مبارزه حضور مستقیم دارند را نادیده گرفت.
رضا شهابی اکنون و در این متن به گمان ما چهارچوبی صحیح را ترسیم کرده است که می تواند پایه ی حرکتی سراسری و گسترده در شرایط کنونی پراکندگی در سطح جنبش کارگری ایران قرار گیرد. بی تردید انتقاداتی شاید از سوی ما متوجه مراودات و مواضع ایشان هم باشد اما به طور کلی انتشار این متن را در سطحی گسترده و در آستانه ی فرا رسیدن روز جهانی کارگر مفید و موثر می دانیم.«انتشارات پروسه»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
32
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
5IVE_6IX
5IVE_6IX
1394/02/22
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
2
دوستان گرامی لطفا توجه بفرمایید:
دوستانی که کتاب در سایت آپلود می کنند، با توجه به همزمانی دانلود کتاب از سایتهای مختلف مثل باشگاه ادبیات، کافه کتاب، کتاب فارسی و.... امکان آپلود همزمان این کتابها در سایت وجود دارد و طبعا اولویت با کسی که کتاب را زودتر در سایت قرار می دهد. همین طور که این اتفاق برای دوستانی مثل mtabrizi, hamidhamidi, carboon777, simin و حتی خود بنده پیش آمده است که کتاب توسط چند نفر آپلود شده اما فقط به اسم یک نفر روی سایت قرار گرفته است. حتی در مورد همزمانی اسکن کتاب هم این موضوع اتفاق افتاده. و این از دور از شان و شخصیت و فرهنگ بعضی از کاربران است که یکدیگر را به کتاب دزدی متهم می کنند! کاربرانی که دیگران را به کتاب دزدی متهم می کنند آیا کتاب را خودشان نوشته اند؟ یا خودشان اسکن کرده اند؟ حتی اگر خودشان هم اسکن کرده باشند، بازهم ممکن است کسی زودتر کتاب را اسکن کرده و در سایت گذاشته باشد. این رفتار زشت واقعا دور از شان یک شخص به اصطلاح فرهنگی در یک سایت فرهنگیست!!!
با سلام
امیدوارم زمینه تبادل نظ ردر خصوص چنین کتابهایی فراهم گردد.
درباره مبارزه ی طبقاتی کارگرانِ ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک