رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کاربرد معکوس شدن در زندگی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 26 رای
.
کتاب کاربرد معکوس شدن در زندگی به یکی از مهارت های اساسی در قرن حاضر تحت عنوان مهارت معکوس سازی در زندگی اشاره می کند. در واقع تاکید بر انعطاف پذیری منطقی است. ما باید بتوانیم متناسب با موقعیت ها و شرایط مختلف حالات روانی خویش را تغییر دهیم. بر اساس دیدگاه این کتاب انسانهایی که قدرت معکوس سازی در رفتار و افکارشان را ندارند از سلامت روان برخوردار نیستند. این کتاب در دو بخش کلی تدوین شده است در بخش اول به معرفی نظریه معکوس و در بخش دوم به فواید کاربردی معکوس شدن در ابعاد مختلف زندگی پرداخته است.نظریه معکوس برای اولین بار درسال1976 توسط مایکل اپترمطرح گردید.این نظریه باتوجه به اینکه به دنیای درونی وذهنی توجه می کندو به خاطر اینکه اعتقاد دارد دنیای درونی انسان از بخشها وساختهای متفاوتی ایجاد شده است تحت عنوان پدیدارشناختی ساختاری توصیف شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
vadedad
vadedad
1393/10/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کاربرد معکوس شدن در زندگی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این روزها آفتاب پرست بودن زرنگی وکیاست معنی میشه .به قول دوستی : بعضی از صادقا هستند که همیشه چوب صداقتشونو میخورن.
اون صادقایی هستندکه سیاست ندارنداونا همیشه تو دنیا می بازن....
چند نفر دراطرافون واقعا همونی هستند که نشون میدن؟؟
من چیزیو تایید نکردم.
این کتاب به شما می گوید که ریاکار و چند شخصیتی باشید و معیار واحدی نداشته باشید. انسان باید خودش باشد. نه اینکه مانند آفتاب پرست رنگ عوض کند
کاربرد معکوس شدن در زندگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک