رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زمانی برای گریستن نیست
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
✔️ در کتاب زمانی برای گریستن نیست جوی فیلدینگ نویسنده توانای کانادایی با تکیه بر تحقیقات روانشناسانه و تحلیل زیبای رفتار انسان ها در موقعیت های خاص موفق به خلق فضایی غافلگیر کننده شده است که خواننده را درست در فصل آغازین رمان بر جا میخکوب می کند. این کتاب مانند دیگر آثار او درباره زنی با مشکلاتی غیر معمول صحبت می کند که به ناگاه درگیر ماجرای قتلی هولناک در میان وابستگانش می شود. بانی ویلر معلم دبستان بوده و صاحب دختری سه ساله به نام آماندا است که قبل از به وقوع پیوستن این جنایت، پیام هشداری از مقتول دریافت می کند. “تو در خطر هستی. تو و آماندا”.
نویسنده کتاب درباره این اثر خود می گوید: نگارش این کتاب به دلیل تحقیقات روانشناسانه، بیش از یک سال زمان برد و امروز آن را یکی از سنجیده ترین و زیباترین کارهای خود می دانم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1396/08/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زمانی برای گریستن نیست

تعداد دیدگاه‌ها:
2
چه طوری میشه این کتاب از دانلود رایگان گرفت .....من به نویسنده وداستانهاش خیلی علاقه دارم واقعان هیجان داستانهاش زیادونفسگیره.....لطفان دانلودشو یا رایگان کنید یا به صورت تایپیک و انلاین کتاب بزارید تاهمه از خوندن رمان زیبا لذت ببرن
زمانی برای گریستن نیست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک