رسته‌ها
سیما جان
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 14 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 14 رای
.
۸۱ صفحه

مجموعه نامه‌هایی از محمد عاصمی با نامه‌ ای از محمود تفضلی
بخش هایی ازنامه های عاشقانه کتاب:
سیماجان ! حق با توست من همیشه تنهایم. اما تنهایی‌های من تنها نیستند. دردنیای تنهایی خود شور و غوغایی دارم. این سکوت و خاموشی، توفان می ‌زاید. در ابرهای سیاه، رعد می‌غرٌد وبرق می‌خندد. من هم مدت‌ها ابر آلودم. آسمان اندیشه‌ام گرفته و درهم است. اما تو خوب می‌دانی که این آسمان خواهد بارید و پس از باریدن، گلهای سرخ عشق و امید را خواهد رویاند. آسمان اندیشه‌ام خلق می‌کند ومی‌آفریند. ابراست و می‌بارد.
سیماجان! نه آتشم، ونه اشکم. سیاهی ِ اندوهم که بسان ِ ابری تیره می‌بارم و آنسان که دیده یی زیر رگبار هایم سرخی ِ گلهای عشق را می‌پرورانم… تو خوب می‌دانی که من هرگز جز با خنده‌های اشک نخندیده‌ام ولی همیشه لبخندی بوده‌ام که با فروتنی بسیار لبها را بوسیده‌ام. دلم می‌خواست یک نت ِ موسیقی باشم و در هر قلبی آشیان کنم و بدانم که چگونه باید بلرزانم.
تب کرده‌ام. گرمای سوزنده‌یی از درونم شعله می‌کشد. غیر از تب، آتش ِ دیگری نیز در جویبار ِ کبود شریان هایم می‌لغزد. این آتشی است که اسم آن را غم گذاشته‌ام. این غم سالهاست که درونم را می‌کاود و به هستی ِ پُر ما جرایم چنگ می اندازدو پیکرم را دردست استخوانی‌اش می‌فشارد. این تب سالهاست که مرا می‌گدازد...
تب عشق، به هر چه زیباست، به هر چه خوب و به هر چه پاک است. تو خوب می‌دانی سیماجان که یک دریا اشک و رنجم. دریایی که طغیان خواهد کرد. …
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
43
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
morad850
morad850
1393/02/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیما جان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کتاب مجموعه 52 نامه عاشقانه واجتماعی دکتر عاصمی رو شامل میشه.
در ضمن تعداد صفحات کتاب 81 صفحه است.
ممنون از کتابناک
زنده یاد محمّد عاصمی، انسان بسیار شوخ طبع و دوست داشتنی بود. شاهکار بسیار عالی و آموزنده و پُر محتوا و پرورشی او، کتاب: « یادداشتهای یک معلّم » می باشد. ایکاش کسی پیدا میشد و این کتاب آموزشی را اسکن می کرد و در اختیار همه می گذاشت. ایکاش!.
PDF
1015 کیلوبایت
سیما جان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک