رسته‌ها
صاحب دنیا
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 52 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 52 رای
✔️ صاحب جهان با نام دیگر ارباب گیتی (به فرانسوی: Maître du monde)، (به انگلیسی: Master of the World) رمانی است نوشته ژول ورن که توسط انتشارات پیر-ژول اتزل در سال ۱۹۰۴ منتشر شد و یکی از آخرین رمانهایی بود که توسط او نوشته شد. این رمان در واقع ادامه ای بر رمان روبر فاتح بود. همزمان با نوشتن این رمان، وضعیت جسمانی ژول ورن هم رو به افول بود. این رمان در واقع یک رمان سیاه است چون پر است از ترس‌های نویسنده اش از خیزش مستبدانی همچون روبر، شخصیت منفی داستان.
فیلم سینمایی صاحب جهان (فیلم ۱۹۶۱) بر اساس این رمان ساخته شده است.

تابستان ۱۹۰۳، در کل ایالات متحده وقایع ناشناخته ای به وقوع می‌پیوندد. عاملین این وقایع آنچنان با سرعت زیادی حرکت می‌کنند که تقریباً نامرئی هستند. یکی از شاهدین عینی وقایع، سربازرس اداره پلیس فدرال واشینگتن دی سی، جان استروک، برای دریافت علت این وقایع به شمال کالیفرنیا سفر می‌کند. در آنجا او متوجه می‌شود که ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
243
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/12/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صاحب دنیا

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='nice girl1']این کتاب همان کتاب"فاتح آسمانها"ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/quote]
خیر. این کتاب "صاحب دنیا" که با عنوانی دیگر "سفینه مهیب" با ترجمه آقای "منوچهر سهام" نیز در سایت موجود می باشد در واقع ادامه داستان "روبر فاتح" یا همان "فاتح آسمانها" می باشد. یعنی شخصیتهای "فاتح آسمانها" و "صاحب دنیا" یکی می باشند ولی دو کتاب جداگانه و در دنباله یکدیگر می باشند. متاسفانه کتاب "فاتح آسمانها" در سایت موجود نمی باشد.
این کتاب همان کتاب"فاتح آسمانها"ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رمانی زیبا از ژول ورن با پیش بینی های علمی ای خارق العاده. این کتاب در واقع ادامه داستان "روبر فاتح" می باشد.
صاحب دنیا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک