رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دوست مشترک ما
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
✔️ این کتاب در 67 فصل نوشته شده است که عنوان برخی از آنها عبارتند از: مردی از ناکجا‌‌ آباد، دو خدمتکار جدید، معمای بی‌جواب، جانشین،‌ تمامی ماجرا تاکنون، برگشت روز شادی، در تاریکی، دام گستری، فریاد کمک و دو جای خالی.
به نظر منتقدان این اثر بیش از دیگر آثار نویسنده به موضوع پول و نقش آن در زندگی پرداخته است آن‌چنان که در آن روابط شخصی انسانها تا حد تلاش برای کسب قدرت کاهش می‌یابد. در این داستان دیکنز با ذکر سخنان شخصیت‌ها، پوچی آنها را به نحو تحسین‌انگیزی آشکار می‌کند و حقیقت وجود آنها را پیش چشم خواننده به تصویر می‌کشد.

در بخشی از «دوست مشترک ما» می‌خوانیم:
در آن هنگام که بلا در خیابانهای تنگ شهر ره می‌سپرد شهر (لندن) به اندازه کافی نومید کننده به نظر می‌رسید. بسیاری از کارخانه‌های پول‌ساز آن بادبان فروهشته بودند و دست از کار کشیده بودند یا کار آن روز را به پایان رسانده بودند. صاحبان کارخانه‌ها همه رفته و مسافران نیز راه افتاده بودند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1397/04/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دوست مشترک ما

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دوست مشترک ما
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک