رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ارلاندو
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
✔️ اورلاندو رمانیست از ویرجینیا وولف، بانوی نویسنده انگلیسی، که در ۱۹۲۸ انتشار یافت.
در اواخر قرن شانزدهم، در یک خانه اربابی انگلستان، جوانی والاتبار به نام اورلاندو، زندگی می­کند. او طبیعتی شهسوارانه را با عشقی عمیق به شعر در خود جمع دارد. ملکه الیزابت، تحت تأثیر جذابیت جوان، او را به کاخ خود فرامی­خواند و انواع مناصب و افتخارات را به او ارزانی می­دارد. در کاخ، حتی پس از مرگ ملکه نیز همچنان مورد تحسین همگان باقی می­ماند. در سال یخبندان بزرگ، به فرمان شاه جیمز، بر سطح یخهای رود تمز، نوعی بازار مکاره می­سازند. اورلاندو در آنجا با شاهزاده خانمی عجیب به نام ساشا، که برادرزاده سفیر روسیه است، ملاقات می­کند. دختر به او اظهار عشق می­کند و بی­درنگ پا به فرار می­گذارد. اورلاندو اندوهگین به خانه بازمی­گردد و چندروزی در نوعی منگی به سر می­برد. چون بیدار می­شود، خود را از عشق شفا یافته می­یابد. آنگاه، تحت تأثیر جاه ­طلبی ادبی، سوگند یاد می­کند که نخستین شاعر دودمان خود شود و نام خود را مشهور سازد.

اورلاندو اثری است از نوع فانتزی درباره تناسخ، یعنی نظریه­ ای که در عصر الیزابت رواج بسیار داشت. این رمان ملهم از شخصیت ویکتوریا سکویل است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ayrin_68
ayrin_68
1392/08/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ارلاندو

تعداد دیدگاه‌ها:
2
اغلب ناشیگری با عشق به تنهایی عجین است.
ارلاندو که پایش به صندوقچه گیر کرده بود طبیعتا عزلتگاه ها و مناظر گسترده را دوست داشت و احساس می کرد که میخواهد برای همیشه و تا ابد تنها باشد.
سپاس! از جمله کتاب هایی ست که از خواندنش بسیار لذت بردم.
ارلاندو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک