رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

قصه ها و افسانه هایی از گوشه و کنار ایران

قصه ها و افسانه هایی از گوشه و کنار ایران
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
✔️ کتاب حاضر بر اساس اسنادی تدوین شده است که همکاران برنامه رادیویی "فرهنگ مردم" از گوشه و کنار ایران، از سال 1360 به بعد، برای این برنامه فرستاده اند.
در این مجموعه کوشش شده است که به جز حک و اصلاحات محدود که مربوط به تصحیح املای نویسندگان بوده، در نثر اسناد تغییری ایجاد نشود. بر اساس سنت استاد انجوی، نام و مشخصات راویان و ارسال کنندگان افسانه ها در پایان هر روایت آورده شده است تا ضمن حفظ امانت و ارج گذاری، زحمت های راویان و همکاران، نام و نشان آنها نیز به همراه این روایت ها ثبت، ضبط و حفظ شوند. باز هم بر اساس آموزه های استاد انجوی، از افسانه هایی که چند روایت موجود بوده، در صورت وجود تفاوت های قابل توجه، همه روایت ها آورده شوند و اگر دو یا چند روایت شبیه هم بوده اند، روایتی که از قدت بیشتری برخوردار بوده به طور کامل نقل شده و به مشخصات سایر روایت ها اشاره شده است. همچنین کوشش شده است در صورت وجود شباهتهایی میان این افسانه ها با منابع ادبیات مکتوب، به این موارد نیز طی یادداشتهایی اشاره شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mohammadimohamm
mohammadimohamm
1392/08/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه ها و افسانه هایی از گوشه و کنار ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قصه ها و افسانه هایی از گوشه و کنار ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک