رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد و سه داستان دیگر

هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد و سه داستان دیگر
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 42 رای
برنده جایزه برام استوکر 2002

✔️ «هرآنچه دوست داری از دست خواهی داد» مجموعه چهار داستان کوتاه نوشته استیون کینگ داستان‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است. او نویسنده‌ی بیش از پنجاه اثر است که همگی آثارش در اکثر کشورهای جهان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌هاست. این کتاب شامل چهار داستان کوتاه و نقدهای آن‌هاست. این چهارداستان عبارتند از «هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد»، «مرگ جک همیلتون»، «در قتلگاه» و «احساسی که فقط به زبان فرانسه قابل بیان است».

استیون کینگ درباره انگیزه نوشتن هرآنچه دوست داری، از دست خواهی داد این جملات را نوشته است:
من از رانندگی خوشم می آید، به خصوص کشته مرده بزرگراه‌های پایان ناپذیر ایالتی ام. بزرگراه‌هایی که در آن ها چیزی مشاهده نمی‌کنید مگر مرغزارهای دو طرفه‌اش و هر شصت هفتاد کیلومتر یکبار هم توالت‌های عمومی بلوکه سیمانی. توالت‌های عمومی معمولا پر از انواع و اقسام نوشته‌ها و یادداشت‌ها هستند. بعضی از آن‌ها خیلی عجیب و غریب اند. من شروع کردم به جمع آوری این پیام‌ها از هرجایی که دم دستم بود و آن‌ها را در دفترچه یادداشتی جیبی نوشتم، مابقی جملات را هم از طریق اینترنت پیدا کردم (دو سه تا وب سایت به این طور جمله ها اختصاص دارند) و بالاخره داستان متعلق به این جمله‌ها را نوشتم. نمی‌دانم داستان خوبی شده یا نه، اما خیلی نگران مرد تنهای داستان بودم و واقعا امیدوارم بودم اوضاع به خوبی و خوشی برایش پیش برود همه چیز زندگی‌اش روبه راه شود. در پیش طرح اولیه داستان، همین اتفاق افتاده بود. اما بیل بیوفورد نیویورکر پایانی پر ایهام و ابهام برای داستان در نظر بگیرم. احتمالا حق با او بوده، اما همه ما اگر که بخواهیم، می توانیم برای کل الفی زمیرهای دنیا دعا کنیم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/08/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد و سه داستان دیگر

تعداد دیدگاه‌ها:
4
من مرگ جک همیلتون و زندانی سیاسی رو خیلی دوست داشتم
به خصوص اون موقع که جک میمیره :D
داستاناش اینان.
1.هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد. در مورد یه مرد دست فروشه که یه دفترچه داره از نوشته هایی که این سالها رو در دستشویی یا دیواره خیابونا یا...دیده و نوشته وحالا میخواد خود کشی کنه
2.مرگ جک همیلتون.در باره 3 تا سارق بانکه.در حین فرار.خیلی خوب نوشته
3.در قتلگاه.یه زندانی سیاسی تقریبا که توسط چند نفر در حال شکنجه هستش.اینم عالیه
4.احساسی که فقط به زبان فرانسه قابل بیان است.این احساس (دژاوو)یه زن با شو هرش تو جاده و مدام احساس میکنه که مکان ها و جاها براش تکراریه.این همون احساسیه که هممون بعضی وقتا تجربش میکنیم و بعضی چیزا جتی اگه بار اولمونم باشه که داریم انجامش میدیم یا میبینیم ولی تو پس زمینه زهنمون برامون تکراریه
هر 4 داستان واقعا عالین عالی
این کتاب عالیه خیلی خوبه .مخصوصا یکی از داستانش اینه به اسم چیزی که فقط به زبان فرانسه قابل گفتنه.خیلی کتاب خوبیه.یه تجربه با مزس.
هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد و سه داستان دیگر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک