رسته‌ها
درسهایی درباره اسلام
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 46 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 46 رای
.
تعداد صفحات : 458

ایگناس گلدزیهر (۲۳ ژوئن ۱۸۵۰ - ۱۳ نوامبر ۱۹۲۱ ) خاورشناس مشهور مجار است که او را به همراه تئودور نولدکه و کریستین اسنوک هورگرونیه از پایه گذاران اسلام‌شناسی نوین در اروپا می‌دانند. از طرفی از سوی بسیاری از مسلمین گلدزیهر از مستشرقین غرض ورز یهودی بود،که سعی می کرد تاریخ اسلام و محتوای آن را تحریف کند و در برخی مطالب از موضع انصاف خارج می گشت. به هر روی کتابش از کتب مهم و تاثیرگذار مستشرقین و اسلام شناسی در این زمینه است.
ترجمه این اثر با دانشور گرامی،دکتر علینقی منزوی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
482
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/09/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درسهایی درباره اسلام

تعداد دیدگاه‌ها:
9
کتاب شش بخش دارد و در فهرستش هم نام فصول همه شش بخش ذکرشده است اما در خود متن فقط چهار بخش موجود است.در اینترنت جلد دومی از این کتاب موجود نیست .از دوست یا دوستانی که به جلد دوم دسترسی دارند (چه از این مترجم یا مترجم دیگر)و از سر مهربانی و بزرگواری آن را در دسترس ما قرار دهند بسیار سپاسگزارم.
با سلام به بانو هانیه مدیر محترم - آیا این کتاب جلد دومی دارد؟ آیا ترجمه دیگری هم موجود است؟ ترجمه انگلیسی کتب راهم لطفا در سایت قرار دهید . باتشکر .
بله دوست عزیز جلد دوم این کتاب که حدود 200 صفحه می باشد به نام فرقه هاست.
یادش به خیر، سالها پیش که کتاب بیست و سه سال را به همراه دوست نازنینی می خواندم برای اولین بار به نام گلدزیهر برخوردم. کتاب او یکی از منابع اصلی نویسنده بیست و سه سال بوده است.
شاید این کتاب یکی از بزرگترین کتاب های باشه که بیشترین تاثیر رو روی روشنگران ایارنی گذاشت
ممکنه هرچه زودتر جلد دویم این کتاب را هم در سایت بگذارین
کتاب ممنوعه ولی خیلی جالبیه من این کتاب را چندین بار مطالعه کردم در پاورقی های هم مترجم مرتبا به سنی ها گیر داده ! ولی نکات جالبی در خلال کتاب وجود داره خیلی موشکافانه و دقیق نوشته و البته برخی جاها هم اشتباه داره . . .
جالبه که مترجم از نوشته های مغرضانه گلدزیهر سخن می گوید در صورنی که نوشته های اضافه شده او سراسر غرض و تهمت به خود اسلامه. واقعا!!!!!!!
درسهایی درباره اسلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک