رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قصه گو
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 18 رای
✔️ رمان قصه گو، رمانی است که نویسنده شهیر پرویی و برنده جایزه نوبل ادبیات، ماریو بارگاس یوسا، آن را به رشته تحریر درآورده است. در این رمان، نویسنده ای پرویی در یک گالری کوچک در شهر فلورانس، به عکسی از یک رمان قصه گوی قبیله ای در دل جنگل های آمازون برمی خورد. پس از دیدن این عکس، حسی عجیب به او می گوید که این مرد را می شناسد و رمان قصه گوی درون عکس، نه تنها یکی از بومیان آمازون نیست بلکه دوست قدیمی او در مدرسه، سال زوراتاس است. همزمان با گذر خاطراتی از زوراتاس در ذهن نویسنده، او شروع به تصور کردن چگونگی تغییر و تحول زوراتاس از انسانی مدرن به عضو شدن در قبیله ی بدوی ماچیگوئنگا می کند. بارگاس یوسا با آمیزش رازهایی درباره هویت، داستان سرایی و حقیقت، موفق به خلق داستانی مسحورکننده شده است که به سفر مردی از دنیای مدرن به ریشه های انسانی و یافتن معنای حقیقی زندگی می پردازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hesam maleki
hesam maleki
1392/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قصه گو

تعداد دیدگاه‌ها:
5
درخت رو میبرند که کاغذ درست کنند و روی أن بنویسن درخت نبرید :!
کار بیهوده ی بشر پایان نداردددددد لطفاء لینک دانلود بزارین برای کسایی که نمی تونن کتاب رو تهیه کنند
برای چند ساعت علاف دانلود این کتاب بودم آخرشم که دانلود برداشته شد!؟
از این دوستان(دویست و چند نفری) که دانلود کردن خواهشمندم لینک دانلودشو برام بفرستن.مرسی.
یوسا خالق آثاری است که در آنها به ترسیم پیکره های قدرت پرداخته ، و همواره نگاه نافذی به مقاومت ، طغیان و شکست فردی دارد. از جمله اثار شاخص وی ، می توان به سالهای سگی ، جنگ اخرالزمان ، قصه گو و. .. اشاره کرد.
کتاب “قصه گو” به طور متوالی از دو بخش تشکیل می شود. بخش اول بیشتر به توصیف قبایل آمارون ، عقاید و رسومات سرخپوستان ، شیوه زندگی و هنچنین نقش قصه گو ها (هابلادورها) در زندگی انها می پردازد. بخش دیگر به شرح زندگی راوی و دوستش شائول می پردازد که هر دو به شکلی با فرهنگ این قبایل درگیر هستند و اشاره ای نیز به مشکلات کشور پرو و سایر کشورهای جهان سوم دارد.
در طول کتاب درگیری مدام بر سر این است که ایا باید این قبایل را متمدن کرد یا نه؟ شائول که چهره ای غیرطبیعی دارد به علت رانده شدن از جامعه ، به شدت به سرخپوستان علاقمند شده است. به طوری که مسیر زندگی وی دستخوش تغییراتی می شود که شاکله کتاب بر این تغییرات استوار است.

وقتی خورشید در آسمان پدیدار می شد، آن ها به زیر سقف هایشان پناه می بردند وبه دیگران می گفتند: «حالا وقت استراحت، وقت روشن کردن آتش. وقت آن است که بنشینیم و به حرفهای کسی که صحبت می کند، گوش بدهیم.» این کاری است که آن ها انجام دادند. وقتی خورشید می درخشید، استراحت می کردند یا وقتی تاریکی شروع به گستردن بال های خود می کرد، به گفته های قصه گو گوش می کردند.آن وقت کسالت و سنگینی و خواب را از خود دور می کردند و می گفتند:«زمان آن رسیده که زندگی را آغاز کنیم»...
با تشکر
قصه گو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک