رسته‌ها
تاریخ عمومی آذربایجان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 33 رای
.
کتاب به حوادث آذربایجان و حرکات انقلابی در آنجا اختصاص دارد .
فصل اول این کتاب با یک مقدمه و بیست و شش فصل تاریخ آذربایجان را از ابتدای تاریخ تا زمان پهلوی دوم روایت می کند. فصل دوم به اقتصاد آذربایجان و فصل سوم به اثار باستانی آذربایجان غربی و فصل چهارم به شعراء و علمای آذربایجان غربی اختصاص دارد
در کتاب فصلی جداگانه با نام «مشروطیت و مقام آذربایجان» وجود دارد . از آنجا که مؤلف حوادث آذربایجان و تبریز را در عصر مشروطه به صورت کافی روشن ننموده ، بدین جهت نتوانسته که اهمیت و نقش آذربایجان را در انقلاب ایران بیان نماید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
404
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/08/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ عمومی آذربایجان

تعداد دیدگاه‌ها:
4
بیهوده ترین کتابی که تو عمرم دیدم. ص ۳۸ نوشته از مادها هیچ نوشته مکتوبی پیدا نشده که بدونیم زبانشون چی بوده. بعد ۱۰ خط پایینتر نوشته هیچ شکی نیس زبان مادی و پارسی زبان یکسانی هستند. توهیم به شعور خواننده از این بزرگتر نمیشه دیگه. وقتی تعمیرکار جاروبرقی بیاد کتاب تاریخ بنویسه همین میشه. اتفاقی که تو کشوره ما شدیدا بابه. هرکی از ننش قهر میکنه مورخ میشه.
با درود
به نظر می رسد شیوۀ امتیاز دهی گنگ باشد. لطفا به صورت شفاف در صفحه اول برای روش امتیازگیری توضیح بگذارید.من الان یک ساعت است پششت یارانه نشستم و میخواهم کتاب آپلود کنم، نمی شود. نه امکان دانلود هست و نه امکان آپلود. با اینکه من یکی از کاربران بسیار قدیمی شما هستم، عملا هیچ استفاده ای از وبسایت شما نکردم.
تاریخ عمومی آذربایجان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک