رسته‌ها
من روبات هستم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 605 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 605 رای
کتابی تخیلی از آیزاک آسیموف
کتابی تخیلی از مجموعه کتابهای با محوریت روبوت از آیزاک آسیموف(از این نوع می توان به روبوت کامل، غارهای پولادی، خورشید عریان و پایان ابدیت نیز اشاره کرد)
داستان این کتاب بصورت یک فیلم بسیار جذاب با بازی will smithبازیگر توانای هالیوودی ساخته ودر شبکه های مختلف جهان از جمله کشور ما ایران پخش شد
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
148
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
parsa1351
parsa1351
1388/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی من روبات هستم

تعداد دیدگاه‌ها:
41

[quote='AAtheist']، این سایت نباشه سایت دیگه جاشو پر میکنه ... خیلى از کاربرا هم حاضرن این حق عضویت رو بدن ولى مواجه با این دلایل نشن !!! ناشر رو سایت باید بره دنبالش نه ما ![/quote]

اولا اگر این سایت نباشه سایت دیگه..... پس شما این جا چی کار می کنین؟ :-(:-(:-(
دوما چرا برای کاربران دیگه از طرف خودتون تصمیم می گیرین؟ (!)(!)(!)(!)
و سوما با توجه به حس دلسوزی شما نسبت به سایت و کاربران که شکی در اون نیست چرا کتاب های خوبی رو که می شناسین و حق نشر ندارن برای سایت اپ نمی کنین ؟ 8-)
چهارما به جای حق پرداخت ماهیانه ، سایت تنها انتظاری که داره اینه که فقط مصرف کننده گرامی نباشید کمی هم شما هم پای دیگران تلاش برای گذاشتن کتاب های خوب رو تجربه کنید! خیلی هم سخت نیست :D:D

[quote='sagaro']نقل قول از AAtheist:نقل قول از barsysa:وقتی امکان دانلود بیشتر کتابها نیست ... اما در تبلیغ از 50 کتاب اسیموف استفاده میکنید . لینک بیشتر کتابها و بهترین کتابهای اسیموف برای دانلود موجود نیست ... این برخورد مناسبی با قشر کتابخوان نیست .
بخش ها را جدا کنید ... کار زشتی انجام میدهید دقیقا به نکته درستى اشاره کردی دوست عزیز!!! جالب اینکه اکثر این کتابها سالها از اخرین انتشارشون میگذره و دیگه هم امیدى به انتشار مجددشون نیست ...
حق تکثیر:ت‍ه‍ران‌: نشر پ‍اس‍ارگ‍اد‏‫، ۱۳۷۴
خدا را شکر که سایت از کسی بابت دانلود مجانی حق عضویت دریافت نمی کند .[/quote]
چه ربطى داره دوست عزیز؟؟؟ پس سردر سایت بنویسین سایت کتابشناسى تا تکلیفمون روشن باشه !!!! اتفاقا من حاضرم حق عضویت ماهانه بدم ولى با همچین مسایلى مواجه نشم !!! شمام اگه دلتون واسه اون ناشر سوخته بخشیش رو بهش پرداخت کنین ! دنیاى اینترنت بزرگه ، این سایت نباشه سایت دیگه جاشو پر میکنه ... خیلى از کاربرا هم حاضرن این حق عضویت رو بدن ولى مواجه با این دلایل نشن !!! ناشر رو سایت باید بره دنبالش نه ما !
[quote='AAtheist']نقل قول از barsysa:وقتی امکان دانلود بیشتر کتابها نیست ... اما در تبلیغ از 50 کتاب اسیموف استفاده میکنید . لینک بیشتر کتابها و بهترین کتابهای اسیموف برای دانلود موجود نیست ... این برخورد مناسبی با قشر کتابخوان نیست .
بخش ها را جدا کنید ... کار زشتی انجام میدهید دقیقا به نکته درستى اشاره کردی دوست عزیز!!! جالب اینکه اکثر این کتابها سالها از اخرین انتشارشون میگذره و دیگه هم امیدى به انتشار مجددشون نیست ... [/quote]
حق تکثیر:ت‍ه‍ران‌: نشر پ‍اس‍ارگ‍اد‏‫، ۱۳۷۴
خدا را شکر که سایت از کسی بابت دانلود مجانی حق عضویت دریافت نمی کند .
[quote='barsysa']وقتی امکان دانلود بیشتر کتابها نیست ... اما در تبلیغ از 50 کتاب اسیموف استفاده میکنید . لینک بیشتر کتابها و بهترین کتابهای اسیموف برای دانلود موجود نیست ... این برخورد مناسبی با قشر کتابخوان نیست .
بخش ها را جدا کنید ... کار زشتی انجام میدهید[/quote] دقیقا به نکته درستى اشاره کردی دوست عزیز!!! جالب اینکه اکثر این کتابها سالها از اخرین انتشارشون میگذره و دیگه هم امیدى به انتشار مجددشون نیست ... (?)
لینک دانولد نداره!؟ :(
تو بازارم که نیست
خب از کجا میشه دانلود کرد؟!:D
[quote='aban8']فیلمش که خیلی قشنگه ولی کتابش دانلود نمیشه!!!![/quote]
دانلود مشکلی نداره :-)
فیلمش که خیلی قشنگه ولی کتابش دانلود نمیشه!!!!:-(
وقتی امکان دانلود بیشتر کتابها نیست ... اما در تبلیغ از 50 کتاب اسیموف استفاده میکنید . لینک بیشتر کتابها و بهترین کتابهای اسیموف برای دانلود موجود نیست ... این برخورد مناسبی با قشر کتابخوان نیست .
بخش ها را جدا کنید ... کار زشتی انجام میدهید (?)
دوستان لینک دانلود فراموش شده در ضمن نام ایزاک آسیموف را هیچ کجا ذکر نفرمودید به فارسی اسحاق عظیم اف است
من روبات هستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک