رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اسکار و خانم رز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 28 رای
✔️ اسکار پسریست ده ساله که به بیماری سرطان دچار شده و دریافته است که به زودی دنیا را ترک خواهد کرد؛ او با راهنمایی‌ های، مامی رز یا خانم رز، که هر روز برای دیدنش به بیمارستان کودکان می‌آید، تصمیم به ارتباط با خدا و نوشتن نامه‌هایی به او می‌گیرد. اسکار که تعریف دقیقی از خدا و چگونگی موجودیت وی ندارد، تنها به این دلیل که شنیده خدا آرزوها را برآورده کرده و در روح هر انسان وجود دارد، تمام احساس‌ های خوش‌ آیند و دردناک خویش را از طریق این نامه‌ها در دوازده روز پایانی زندگی خویش بیان می‌کند؛ با این امید که خدا آنها را خوانده و به وی پاسخ دهد. این نامه‌ها در حقیقت شرح حال زندگی اوست در دوازده روز؛ دوازده روز شیرین و شاعرانه، پر از وقایع عجیب و تکان‌دهنده. به برکت این نامه‌ها و ارتباط اسکار با خدا، او به آرامش عجیبی دست می‌یابد و در دوازدهمین روز هنگامی که پدر، مادر، و مامی‌ رز نزد وی می‌آیند، در کنار بدن بی‌جان او کاغذی را می‌بینند که روی آن نوشته: "فقط خدا حق داره منو بیدار کنه".
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1392/06/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسکار و خانم رز

تعداد دیدگاه‌ها:
2

اسکار ! دنیای تو چقدر شبیه دنیای شازده کوچولوست... شاید مثل اگزوپری و امانوئل اشمیت ...
((زندگی هدیه ای عجیب و بامزه است. اول از همه برای این هدیه ارزش زیادی قائل هستیم. فکر می کنیم که زندگی ابدی است و قدر آن را نمی دانیم. و بعد آن را فاسد و خیلی کوتاه می یابیم و تقریبا حاضر می شویم که آن را دور بیندازیم.عاقبت متوجه می شویم که زندگی نه یک هدیه بلکه گنجی است که به ما امانت داده شده است. حال سعی می کنیم که لایق و سزاوارش باشیم))
این کتاب شامل نامه های اسکار به خداست. هر روز یک نامه که در آن از خانم صورتی ، دکتر دوسلدورف پزشک معالجش ، پگی بلو دختر مورد علاقه اش، دوستانی که در بیمارستان پیدا کرده و پدر و مادرش برای خدا می نویسد.اسکار و خانم رز حکایتی است از مرگ و زندگی که به زبانی روان اما عمیق روایت شده است.
کتاب واقعآ قشنگی من وقتی یه بار خوندمش دوباره نشستم یه بار دیگه خوندمش.
اسکار و خانم رز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک