رسته‌ها
با آخرین نفس هایم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 268 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 268 رای
متن کامل

نخستین چاپ این کتاب در سال ۱۳۷۱ توسط «انتشارات هوش و ابتکار» در تهران انتشار یافت. با این‌که کتاب با ویرایش و آرایشی نامناسب روانه بازار شده بود، هنردوستان به‌طور بی‌سابقه‌ای از آن استقبال کردند. تمام نسخه‌های کتاب در مدتی کوتاه به فروش رفت و سال‌هاست که در بازار وجود ندارد. تلاش انتشارات «هوش و ابتکار» برای تجدید چاپ کتاب متاسفانه با موانعی روبه‌رو شد و ناکام ماند.
اکنون با گذشت ۱۶ سال از چاپ اول کتاب، و با توجه به وضع اسفبار نشر در ایران، دیگر به انتشار این اثر به صورت کتاب در داخل کشور امیدی ندارم و تصمیم گرفتم آن را به صورت نشر اینترنتی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم.
تگ:
بونوئل
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
414
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
meyami
meyami
1388/07/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی با آخرین نفس هایم

تعداد دیدگاه‌ها:
23
یکی از سه کتابی که چندبار خواندنش از اوجب واجبات است برایم!
هزاران بار سپاس برای گذاشتن این کتاب. راستش سالها پیش از دوستی به امانت گرفتمش، کتاب یکسالی پیش من بود. در این مدت دوبار خواندمش و بعد از یکسال کتاب را به صاحبش برگرداندم که نگران بود نکند کتابخوار باشم:)
به به ، سورئالیست سینما هم که اینجاست،واقعا بونوئل فیلمهای شاهکار به تمام معنا میساخت، سینمای سورئال منو یاد دو نفر میندازه؛ بونوئل و لینچ. :x
کتاب بیشتری در مورد رسانه ها و خبرنگاری . tnx
اخه من چطورمیتونم از شما تشکر کنم؟؟؟؟ تشکر خشک و خالی بی انصافیه! به چیزی هم اعتقاد ندارم که بخوام دعاتون کنم! بهر حال مرسی از سایت وزینتون و تشکر ویژه از میامی عزیز.بین این چند هزار کتاب دنبال این کتاب می گشتم که تو اوج ناامیدی پیداش کردم.ممنون:-):-)
بسیار زیبا بود.مخصوصا از رک گویی های بونوئل حسابی لذت بردم.عقایدش هم جالب بود.عجیبن نبود،چون خیلی روراست بود جالب بود.مرسی کتابناک
فوق العاده بود.مخصوصا رک گویی های بونوئل. و کلا عقایدش راجع به هر چیز جالب بود.20
عالی بود..بایئ سعی بشه بیشتر ازین کتابها تو سایت بزارین
با آخرین نفس هایم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک