رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تام جونز
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
✔️ قرن هجدهم، دوران منحصربه فرد و هیجان انگیزی بود و از سده های گذشته، خشونت بارتر، پرانرژی تر و خلاقانه تر جلوه می نمود. شخصیت اصلی کتاب، تام جونز، در چنین دوره ای زندگی می کرد. او، مهربانی، صمیمیت و سخاوت را به همراه در لحظه بودن و روحیه ی بالا در خود پرورش داده بود، اما این موضوع، او را در مخمصه های اجتماعی می انداخت و یا بر سر دوراهی های اخلاقی قرار می داد. ماجراجویی های تام در بخش های مختلف انگلیس، تصویری شفاف و بی واسطه از زندگی در میانه ی قرن هجدهم به مخاطب می دهد و در این مسیر، خواننده را با هنرمندی تمام سرگرم می کند. تام جونز، بچه ای سرراهی با والدینی ناشناخته توسط مردی به نام آقای آلورتی پرورش می یابد و به شدت عاشق و شیفته ی سوفیا وسترن، دختر زیبا و به ظاهر دست نیافتنی ارباب خانه ی کناری می شود؛ گرچه گاهی اوقات زیبایی های دختران محلی نیز تام را به وسوسه می اندازد. وقتی که آقای آلورتی، تام را به منظور ایستادن روی پای خود از مزرعه طرد می کند و سوفیا هم برای فرار از ازدواجی اجباری با او به لندن می گریزد، ماجراجویی های جذاب کتاب آغاز می شود.

حق تکثر: ت‍ه‍ران‌‬‬‏‫: ن‍ی‍ل‍وف‍ر‬‬‬‏‫، ۱۳۹۸
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/01/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تام جونز

تعداد دیدگاه‌ها:
3
من نسخه‌ای از چاپ سوم این کتاب را دارم و حدود 10 سال پیش آن را خواندم. کتابی است که واقعا ارزش خواندن دارد، کلاسیک است اما در نوع خودش نوگرا و هنرمندانه بوده است. فیلدینگ دائما به فلسفه حیات، فلسفه هنر، و ... می‌اندیشد و در پایان هر فصل تأملاتی ساده اما ارزشمند ارائه می‌کند. کتاب به معنای واقعی کلمه انگلیسی است و شخصیت آقامنش، بی‌سروپا و ... انگلیسی را به شکل نمونه‌ای و بسیار ظریف ارائه می‌کند. ترجمه هم واقعاً درخشان است، و چه حیف که کریمی حکاک از ایران رفت. تمایز بیان شخصیت‌ها به زیبایی در ترجمه از کار درآمده است.
رمانهای اجتماعی عالیی می نویسند . از نویسندگان روس بیشتر کتاب بگذارید . متشکرم
دست شما درد نکنه خرتوخر عزیز8-).چاپ پنجم کتاب تازه درآمده. باعث مشکل نشه:-(
تام جونز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک