رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سفر به شرق
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
عنوان دیگر : راهیان اقلیم رنگ و نور خاور

✔️ هرمان هسه یک فیلسوف و روان‌شناس است که ایده‌های خود را در قالب رمان و داستان به مخاطبان بیان می‌کند. تاثیرپذیری نویسنده کتاب «سفر به شرق» کاملا متاثر از فرهنگ ایرانیان، زبان فارسی، بزرگان، اندیشه‌های ایرانی و شرق است چرا که والدین "هرمان هسه" در شبه قاره به دنیا آمده و به نوعی این نویسنده با فرهنگ شرق آشنا است. "هرمان هسه" در این کتاب طوری مطالب و ایده‌های خود را به مخاطبان القا می‌کند که آنها با خواندن این کتاب احساس می‌کنند در درون‌شان سرزمین‌ و منشاء نوری به وجود آمده و به آنجا سفر می‌کنند. نویسنده در کتاب «سفر به شرق» به دنبال یافتن نکات بسیار دقیق، ظرائف فرهنگ شرق و زبان فارسی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/08/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفر به شرق

تعداد دیدگاه‌ها:
5
درمورد مردم این زمان صدق میکنه.خیلیا فکر میکنن یه دیندار راستین و واقعی هستن ولی میفهمیم و میفهمن که بدترینن !
این اولین کتابی ست که از هرمان هسه خوندم و احساس کردم هسه واقعا حرفی برای زدن داره.. کتاب زیبایی است.. داستان سفری است که معلوم نیست بر روی خاکه یا در عالم معنا.;-)
احساسی از غم، همچون خنجری در قلبم نشست! صد حیف چه گونه در این فاصله همه چیز تغییر کرده، از آسمان گرفته تا هوایی که تنفس می‌کنیم، از فصل‌ها گرفته تا رویا‌ها و خواب و شب و روز، همه چیز دگرگون شده!
[center]لینک کار نمی کند[/center]
این کتاب نه برای دانلود و نه برای اجرای فایل دانلود شده مشکلی ندارد.خودم همین الان دانلود کردم و مطمئن شدم.
سفر به شرق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک