رسته‌ها
جراح دیوانه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 52 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 52 رای
✔️ موضوع کتاب مربوط میشه به جراح معروف(زائر بروخ) آلمانی که در زمان نازی ها میزیست.ماجرا ازین قراره که این جراح خیلی معروف در سن پیری دچار جنون میشه و در اتاق عمل دست به کارهای عجیب مثل قطعه قطعه کردن مغز مریض می کرده است.اما این جراح به دلیل علاقه ی شدید به پزشکی حاضر به ترک بیمارستان نیست , تا اینکه وی قبول میکند که یک دوره ی استراحت ببیند تا بهتر شود و قبل از مرگ آخرین عمل اش را در خانه اش انجام میدهد که زنی سرطانی و قطع امید شده است.او با این عمل جان زن را نجات داده و چندی بعد خود زندگی را بدرود می گوید.
در این کتاب شرح حال زائر بروخ پزشک و جراح معروف آلمانی به قلم ژارگن توروالد به رشته تحریر در آمده است.
نویسنده برای نوشتن شرح حال این پزشک مشهور به شاگردان،دستیارانش و بیمارستان هایی که زائر بروخ در آنجا کار کرده بود و بخصوص بیمارستان شاریتی در برلن شرقی مراجعه نموده است.
قهرمان اصلی این کتاب یعنی زائر بروخ پزشک و جراح نابغه ای است که در آخر عمر دچار جنون ادواری گردیده و فجایع حیرت انگیزی بدست وی به وقوع پیوسته است.
هدف نویسنده کتاب، تالیف یک کتاب پزشکی نبوده است ولی چون کتاب مربوط به شرح حال یک جراح بزرگ است، بطور طبیعی اطلاعات پزشکی و زیست شناسی وارد بافت کتاب گردیده و خواننده از آن اطلاعات بهره مند می شود.
شرح حال اواخر زندگی فردیناند زائربروخ و به قلم یورگن توروالد به رشته تحریر در آمده است.

نویسنده برای نوشتن شرح حال این پزشک مشهور به شاگردان و دستیارانش و بیمارستان هایی که زائر بروخ در آنجا کار کرده بود و بخصوص بیمارستان شاریتی در برلن شرقی مراجعه نموده است. قهرمان اصلی این کتاب یعنی زائر بروخ پزشک و جراح نابغه ای است که در آخر عمر دچار جنون ادواری گردیده و فجایع حیرت انگیزی بدست وی به وقوع پیوسته است. هدف نویسنده کتاب، تالیف یک کتاب پزشکی نبوده است ولی چون کتاب مربوط به شرح حال یک جراح بزرگ است، بطور طبیعی اطلاعات پزشکی و زیست شناسی وارد بافت کتاب گردیده و خواننده از آن اطلاعات بهره مند می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
327
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ramin12345
ramin12345
1391/03/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جراح دیوانه

تعداد دیدگاه‌ها:
14
سلام دوستان کسی کتاب قرن جراحان اثر همین نویسنده با ترجمه علیرضا میناگر را داره؟
فوق العاده است توصیه میکنم حتما بخونیدش البته بهتره یه پیش زمینه ای هم داشته باشید من که واقعا لذت بردم.....
ینی یارو عجب آدمی بود خدایی!
قلبو انداخت تو سطل آشغال!!!:O
آدمو با کاراش میترسونه این دوست عزیز جراحمون...
کتاب جالب و در عین حال عجیب بود. حیف شد این دانشمند!
[quote='king arash']پس لینک دانلودش کجاست؟[/quote]
http://ketabnak.com/blog/?postid=123
من که خودم هنوز کتاب و نخوندم ولی از گفته های عمویم که ۱۵ سال پیش خوندش واقعا عاشقش شدم بخصوص موقعی که مریضی رو جراحی مغز میکنه و حین عمل فکر میکنه سر کلاسه و مغز مریض و برش میزنه و میده به دانشجو هاش...(?)
من همین نسخه شو زمانی که بود دانلود کردم و خوندم...خیلی جالب و عجیبه...مخصوصا جایی که قلب یه ادم رو در میاره میندازه تو سطل اشغال !!!!!!!!:D
جراح دیوانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک