رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پیروزی عشق
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 39 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 39 رای
✔️ کتاب داستان زنی ثروتمند است به نام برتا که عاشق یک رعیت به نام ادوارد شده و با هزار آرزو با او ازدواج می کند، اما...

آغاز داستان:
"برتا" دلمردگی و سردی روز را از پشت پنجره نگاه میکرد. آسمان خاکستری و ابرها سنگین و پایین بود. جاده ای که به دروازه ها منتهی میشد با تندباد آسیمه سری رُفته شده و درختهای نارون قرمز که دو سوی آن را احاطه کرده، بی برگ و عریان شده بود. چنین می نمود که شاخه های عریانش از ترس سرما به شدت می لرزند. آخر ماه « نوامبر » و آن روز، روزی غم انگیز بود. واپسین روزهای سال طبیعت را یکسره در ترس از مرگ فرو می پیچید و چنین تصوری هرگز نمی توانست برای ذهنی خسته و کسل، پیام آور خورشید مهربان و فرارسیدن تازگی بهاری که از سبدش گل های شاداب و برگ های سرسبز می افشاند، باشد. برتا چرخید و به عمه اش که سرگرم خواندن فهرست کتابهای تازه بود، نگاه کرد. او در این فکر بود که چه کتابی از "میودی" انتخاب کند. "خانم لی" فهرست کتابهای پاییزی و عبارتهای ستایش گونه ای که ناشران زیرکانه از مقاله های انتقادی بیرون کشیده بودند، خوانده بود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیروزی عشق

تعداد دیدگاه‌ها:
4
مردم می‌گویند که درد کشیدن
آدم را شریف و پاک می‌کند؛
این یک دروغ است،
درد فقط آدمی را بی رحم می‌کند.
پیروزی عشق
سامرست_موام
داستان کتاب داستان زنی ثروتمند به نام برتاست که عاشق یک رعیت به نام ادوارد می شود ، با هزار آرزو با او ازداج کرده اما بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه می شود که او عاشق همسر خود است و عشق متقابلی وجود ندارد زندگی برای برتا که خواستار چیز زیادی نیست جز عشق به جهنمی تبدیل می شود ،در این کتاب رنج و سختی برتا را نشان می دهد:(( کشمکش ها - تبدیل شدن عشق به نفرت و بعد بی اعتنایی و بی تفاوتی.
برای عاشق بدترین حالت عشق یک طرفه است که برتا به این درد گرفتار است و زمانی از این عشق نجات پیدا می کند که خیلی چیزها از جمله جوانی و توان باروریش را از دست داده به هر حال به کسانی که عاشقند توصیه می کنم این کتاب را مطالعه نمایند ، تقریبا اکثر مطالبی در مورد عشق و دیدگاه عاشق وجود دارد با زبانی ساده و رسا شرح داده شده که اگر به دقت مطالعه شود درس های خوبی برای اموختن دارد :-)
رمانتیسم فرانسوی را باید خواند، این جزء باید هاست اما اگر اندکی بیشتر بخواهی پیش روی تا تبدیل شدن به فسیل دهه بیستی فاصله ی چندانی نخواهی داشت.
عشق میتونه پیروز باشه اگه؛
اونجایی که غم هست بتونی شادی کنی
اونجایی که شکست میخوری بتونی بلند شی
اونجایی که دلت رو میشکنن بتونی ببخشی
و اونجایی که فکر میکنی دنیا به آخر رسیده بتونی از صفر شروع کنی....
پیروزی عشق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک