رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اشکی و لبخندی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 51 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 51 رای
✔️ کتاب، مشتمل‌ بر پنجاه‌ و شش‌ متن‌ کوتاه‌، روایی‌ و پراحساس‌ و انقلابی‌ ست علیه‌ جهل‌ و ستم‌، و لزوم‌ مهر و محبت‌، شخصیت‌ و مواعظ‌ مسیح‌ و...

جبران در این کتاب می‌گوید: ”آرزومندم زندگی به شکل اشکی و لبخندی باقی بماند: اشکی که قلبم را تطهیر می‌کند و اسرار پنهان زندگی را به من می‌فهماند. لبخندی که مرا به فرزندان سرزمینم نزدیک می‌سازد و نشانی برای پرستش خداست“.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hotsnow
hotsnow
1390/04/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اشکی و لبخندی

تعداد دیدگاه‌ها:
12
با سلام.
از دوستانی که هر کدام از کتاب های ،این نویسنده بزر گوار را آپ لود کنند ، بینهایت ممنونم
با سلام از دوستان اگه کسی برای این کتاب لینک دریافت بزاره یکدنیا ممنون میشم
سپاس
سلام با تشکر از زحمات فراونی که درایجاد این وب سایت وجمع آوری آثار بزرگان ادبیات نموده اید لذا خواهشا کتاب هایی که برای دانلود می ذارید امکان دانلودش هم فراهم کنید
باتشکر
سلام
چرا پیام می ده که وضعیت حق تکثیر و...
من این کتابهارو دوست دارم بخونننننننننننننننننننننننننننم:((:((:((:((
سلام... علت داونلود نشدن این کتاب در چه بوده می تواند؟
دانلود نمیشه نزارید اعصاب مارم داغون نکنید اه.
کتاب بسیار جالبی است ولی به صورت خاصی خیال را بر واقعیت وجودی انسان نقش بر انگیز میکند یعنی اینکه وجود انسان را باطل و تهی از هر گونه آرامش می خواند ... مرسی عزیز دل ... :baaa:8-);-)
واقعاً کتاب جالبی بود و هر کلمه و جمله اش نیاز به تفکر داشت8-)8-)
:-)
با تشکر
جبران خلیل جبران زاده بشرّی لبنان از نویسندگان سرشناس لبنان و آمریکا و خالق اثر بسیار مهم و مشهور پیامبر است.جبران از همان ایام نوجوانی به میدان هنر و شعر و نویسندگی قدم نهاد. در پانزده سالگی مدیر مجله «الحقیقة» شد.ت کتابی با عنوان «الارواح المتمردة» (روان‌های سرکش) نوشت و در بیروت به طبع رساند.این کتاب دولت عثمانی را سخت مضطرب کرد. کشیشان کتابش را محکوم کردند و روزی در میدان عمومی شهر انبوهی از این کتاب را به آتش کشیدند و حکومت وقت بازگشت او را به وطن ممنوع کرد.از جبران مجموعا ۱۶ کتاب به زبان‌های عربی و انگلیسی بر جا مانده‌است.
اشکی و لبخندی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک