رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هویت اندیشان و میراث فکری احمد فردید

هویت اندیشان و میراث فکری احمد فردید
امتیاز دهید
5 / 4
با 300 رای
درباره:
احمد فردید
امتیاز دهید
5 / 4
با 300 رای
کتاب حاضر پژوهشی است درباره گروه مهمی از متفکران معاصر ایران و در راس آن‌ها سید احمد فردید؛ کسی که هر چند چیزی ننوشت، اما به "نخستین فیلسوف ایران در عصر جدید" بدل شد. اندیشه‌های او بر دو نسل از اندیشمندان ایرانی اثری چشمگیر داشته است. درکتاب حاضر که مساله محوری آن مفهوم "هویت" است، برای نخستین بار گزارشی تفصیلی از احوال، آثار و افکار فردید عرضه شده است. همچنین در آن، ضمن گزارش‌هایی مشروح از اندیشه‌های روشنفکران و اندیشمندان دیگری، مانند جلال آل احمد، احسان نراقی، رضا داوری، داریوش آشوری، داریوش شایگان و جواد طباطبایی، نسبت اندیشه‌های این متفکران "هویت اندیش"با آرا و اندیشه‌های احمد فردید سنجیده شده است.
کتاب از شش فصل، یک ضمیمه کوتاه و دو پیوست تشکیل می‌شود. هاشمی در این کتاب ضمن تشریح اندیشه‌های کسانی مثل جلال آل احمد، احسان نراقی، رضا داوری اردکانی، داریوش آشوری، داریوش شایگان و سیدجواد طباطبایی، اندیشه‌های این افراد را در نسبت با تفکرات احمد فردید بررسی کرده‌است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1388/04/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هویت اندیشان و میراث فکری احمد فردید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هویت اندیشان و میراث فکری احمد فردید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک