رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
نامه هایی به میلنا
امتیاز دهید
5 / 4
با 44 رای
نویسنده:
مترجم:
سیاوش جمادی
امتیاز دهید
5 / 4
با 44 رای
بخشی از گفتار مترجم:
«در نامه هایی به میلنا» عشق به مصاف خودشناسی بیرحمانه و اندیشه ای پر کشمکش می رود. این همه ترس و تشویش این همه مشتاقی و پریشانی و این همه کشش و گریز از چیست؟ جاذبه زنانه یا مهار شدنی و تدبیرپذیر است یا صیاد اراده در هر حال به شرط رضایت معشوق، تصمیم برای مرد عامی چندان دشوار نیست. کافکا را چه می شود؟
نامه هایی به میلنا، هم جنگ است هم عشق نویسنده نامه ها در هاویه همان بلاتکلیفی لا ینحلی قرار دارد که مساح کا در رمان «قصر» و فاصله این یا آن همچنان که در پزشک دهکده» میخوانیم مسیری است نا پیمودنی و پایان ناپذیر:
از این طریق هرگز به منزل نمی رسم کار رونق گرفته ام از دست رفت. جانشینم دارد آن را غصب می کند اما به عبث زیرا نمی تواند به جای من بنشیند. مهتر دل آزار در خانه من بند گسلیده، رُز قربانی شده، دیگر نمی خواهم به آن فکر کنم. بی تن پوش رو در روی یخبندان این شقی ترین عصر بر محملی زمینی و با اسبهایی نازمینی، پیر فرتوتی که من باشم بیراه و سرگشته مانده است. تن پوش خزم از پشت کالسکه آویزان است، اما از آن دسترسی به عاجزم و هیچیک از رمه بیماران بی رمقم انگشتی هم بالا نمی برد. خیانت! خیانت! یکبار به هنگام زنگ شبانه به طنینی موهوم پاسخ دادم. دیگر کار سامان نخواهد گرفت. هرگز...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1389/11/05

کتاب‌های مرتبط

COLLINS guide to Letter Writing
COLLINS guide to Letter Writing
4.3 امتیاز
از 12 رای
رسالت زبان و ادبیات
رسالت زبان و ادبیات
4 امتیاز
از 5 رای
سرگذشت نامه ها
سرگذشت نامه ها
3.7 امتیاز
از 6 رای
زهره و چند شعر دیگر
زهره و چند شعر دیگر
4.3 امتیاز
از 3 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نامه هایی به میلنا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نامه هایی به میلنا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک