رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
رویای من
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 64 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 64 رای
مریم جعفری آذرمانی در ۵ آذرماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. بعد از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک در رشتهٔ کارشناسی حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی تهران مشغول به تحصیل شد اما بعد از سه سال تحصیل در این رشته را رها کرد و بعد از ان در رشتهٔ مترجمی زبان فرانسه ادامهٔ تحصیل داد و با مدرک کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. از سال ۱۳۷۵ به طور جدی سرودن شعر را بیشتر در قالب غزل آغاز کرد. تا سال ۱۳۸۵ در مجله‌های مختلف ادبی از او غزلی منتشر نشد. اولین کتابش را در همین سال منتشر کرد. تا کنون چهار کتاب منتشر کرده است: سمفونیِ روایتِ قفل‌شده، پیانو، هفت، زخمه. همچنین «68 ثانیه به اجرای این اپرا مانده است» را در دست انتشار دارد. بیشتر شعرهای او دارای مفاهیم اجتماعی سیاسی است. از این شاعر مقاله‌های متعددی درباره شعر به ویژه غزل در مطبوعات و ترجمه از شعر معاصر فرانسه در سایت‌های مختلف منتشر شده‌است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
erina
erina
1389/07/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رویای من

تعداد دیدگاه‌ها:
15
من چطوری داستانشو بخونم،اه گیج شدم دو ساعت نمیاره،هی خلاصه داستان و فقط میاره
اصلا دانلود نداره که بخوایم بخونیم فقط گشتن و وقت صرف کردنه(!)(?)
سلام به گردانندگان سایت کتابناک
این کامنتی که درباره تشابه اسمی مریم جعفری و مریم جعفری آذرمانی شاعر گذاشته شده است را بخوانید و اعمال کنید.
باید توجه کنید که در کنار کتاب های مریم جعفری نویسنده نباید زندگی نامه ی مریم جعفری آذرمانی شاعر را درج کرد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(?)
چطور میشه دانلود کرد لطفا راهنمایی کنید
خوب این هم یک نویسنده هست مگه حسودت میشه.
روياي من در اوايل داستان كمي شبيه به داستان سيندرلاست و در اواخر داستان آدمو به ياد كتاب زخم خوردگان تقدير فهيمه رحيمي مي‏اندازه،البته نه كاملاَ. به نظر من تنها ارزش يكبار خوندن رو داره و جذابيت لازم براي جذب مخاطب در اون وجود نداره.
خانم جعفری آذرمانی کی رمان نوشتن ؟؟؟؟؟ :O خیلی حیفه که انقدر سرسری اطلاعات ناقصمونو در معرض دید همه بذاریم ! (!) (!) (!)
(?)(?)(?)(?)(?)کتابای این خانم ارزش دانلود کردنو نداره هیچ کدومش(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)(?)
تاحلا کتابی به این مزخرفی نخونده بودم (?)(?)(?)
رویای من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک