رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بوی نا
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 145 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 145 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1389/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بوی نا

تعداد دیدگاه‌ها:
42
این کتابو ماندا معینی نوشته.روی جلدشم اسم نویسنده هست.
عینا مطالب دوستان دیگر نظر بنده هم هست.وقتی قرارنیست دانلود بشه دیگه چرا سایت درست کردید ووقت و حال مارو گرفتید. خداییش یکی به من بگه منظور از تشکیل این سایت چیه ما که نفهمیدیم . :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-((?)
خطاب به جناب خر تو خر:
هر چند احتمالا نخواهید خواند، ولی باید خاطرنشان کنم این حرکت شما به ضرر سایت کتابناک تمام خواهد شد. وقتی بالا نوشته نمیتوان دانلود کرد و شما در پایین لینک دانلود قرار می دهید، یک نوع دهن کجی به سایت هم محسوب میشود برادر!
خطاب به دوستانی که از این سایت :
آیا شما خودتان را هرگز جای مدیر سایت قرار داده اید؟! در آن لحظه کنار مدیر بودید که از او شکایت شده بود و مجبور به پرداخت چندین میلیون جریمه؟!
چرا اینقدر مصرفی باید باشیم. چرا فکر می کنیم هر چه ما میخواهیم باید همان بشود؟!
اصلا آیا شما نسبت به حق \"کپی رایت\" حساسیت نشان می دهید؟! تا بحال خودتان اثری تولید کرده اید که به پایش زحمت کشده باشید و بعد یک نفر بی نام و نشان آنرا کپی برداری کند؟!!! ( توجه کنید من از قانون کپی رایت دفاع می کنم، اما مدیر این سایت را متهم نمی کنم. زیرا در و دیوار ثایت پر شده است از اینکه اگر مولفی شکایت دارد اعلام کند!)
در ثانی، این کتاب، یک کتاب عاشقانه است که در هر عطاری و بقالی یافت می شود. در سایتهای بسیاری هم هست! مجبورید بیایید اینجا و گلایه کنید؟!!
سایت به درد نخوری دارید هیچ کتابی دانلود نمیشه
سلام. من تازه عضو شدم ولی اینطور که از نامه های دیگران معلومه بیخود عضو شدم. از قرار معلوم از دانلود کردن خبری نیست؟ چون من هم هر چه گشتم نشد پس نگردید که نمیشود(!)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته جای تأسف دارد :((
میشه بگین چرا هیچی نمیشه از این سایت دان کرد:-(
(?)ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭽﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻪ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩ. ﺧﻮﺑﯽ ﺑﮕﯿﺪ ﺑﺮﯾﺪ ﮐﺘﺎﺑ ﺑﺨﺮﯾﺪ . ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﭼﻪ ﺳﺎﯾﺘﯽ ﻫﺴﺘ.
کتاباش خیلی قشنگه من که کتاباشو خیلی دوست دارم
کتاب وقتی می خونی باید یه چیزی یاد بگیری ولی بعضی اوقات کتاب الکی هم خوندن هم بد نیست و در باره ی حرفهای زشت و فحش ها هر کتابی یه گروه سنی داره و این رمان ها هم برای افرادی است که عقلشون می رسه و درک خوب و بد دارن و از این حرفها استفاده نمی کنن و اگه کسی به خودش شک داره و فک می کنه که این حرفها روش تعصیر می زاره نخونه
بوی نا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک