رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

فرهنگ واژه های انقلاب اسلامی

فرهنگ واژه های انقلاب اسلامی
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
از دیباچه:
انقلاب اسلامی ایران مهمترین حادثه سیاسی قرن، و گسترده ترین و ژرف ترین تحول فرهنگی و اجتماعی یک ملت و بنابراین بزرگترین جهش تاریخ است که دستاوردها و آثار و نتایج آن در آینده بشریت اثر می گذارد. طی آن آدمی در یک گستره توده ای و میلیونی به اوج انسانیت برآمده و در همین گستره به تله رفیع حیات طیبه عروج کرده است.
اراده الهی که به رفعت مستضعفان تعلق دارد با نثار نعمتهای گران هدایت، توفیق، تدید، و تایید و برانگیختن امامی پرهیزگار و فداکار از مردم ایران قدرتی سهمگین ساخت تا تخت و تاج مستکبران را فرو کوید و اورنگ عزت بر تارک مظلومان نهد و بر اریکه اقتدارشان بنشاند.
در شبستان سرد و تاریک ایران ستمشاهی فطرت حنیف آدمی چون مشعلی از ژرفای هستی سر برزد و در جبین رستگار و بلند مرهمی عاید و مجاهد پرتو افکند مردمی که اراده شان بر قهر ستمکاران و جباران و دیوان و بر استقلال و آزادی ایران تعلق گرفته بود.
بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷، درخشان ترین نقطه: عطفی است که تاریخ پس از بعثت خاتم به خود دیده است. زیرا در آن نقطه نه تنها یک زیر و رو شدن سیاسی هولناک صورت گرفت و حاکمیت طاغوت سرنگون و حاکمیت شریعت الهی برقرار گشت، بلکه پیش از آن ژرف ترین دگرگونی تکاملی روحی و اخلاقی در یک ملت بزرگ رخ داد؛ هدایت جای جهالت را گرفت و نور جانشین ظلمت گشت. میلیونها زن و مرد حجابهای ظلمات طاغوتی را دریدند تا خورشید هدایت قرآنی را در آغوش گیرند و از دریای نورش مکیدند تا جان دوباره یافتند. انفجار نور بود در قلب یک ملت که استعدادهای عالیه اش را برانگیخت تا به گونه رودی به سوی اقیانوس بیکرانی که انسانیت نام دارد خروشید و غلتید و پیش رفت ستمدیدگان محرومان و مستضعفان با چنگ مردانه و خونالوده بند و زنجیرهایی را که زورمندان روی زمین در طول شش هزار سال براندامشان بسته بودند یکبار گستند..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شیعه زاده
شیعه زاده
1403/06/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ واژه های انقلاب اسلامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ واژه های انقلاب اسلامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک