رسته‌ها
شهیدان راه فضیلت
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
برگرفته از مقدمه کتاب:
علامه امینی برای خود تاریخی آفرید که برای همیشه زنده و جاوید خواهد ماند راستی که وی در عصر خود یگانه و بی نظیر بود. او می توانست به آسانی به ریاست ها برسد و راحت زندگی کند و از کثرت کارخود را بیمار و دچار مرگ زودرس نسازد، ولی عشق به حق او را از هر راهی گرفت و به راه علی سوق داد، خاکسار آن در گاهش کرد تا از نظر کیمیا اثر آن حضرت مس وجودش را طلا ساخت و استغاثه مظلومیت و غربت علی را هم خودش لبیک گفت و هم به گوش جهانیان رسانید و انسانها را بیدار کرد و خائنهائی را که در ماسک تقدس بودند رسوا نمود و رسالتی بس بزرگ را ایفا کرد و سرانجام با سرفرازی از این جهان فانی به سرای جاوید رخت بربست و به ما این درس را داد که همه چیز خود را در راه معرفی علی ومکتب علی که همان حق و مکتب حق است، فداکنیم تا خود و دیگران را از سعادت دو جهان برخوردار سازیم.
کتابی که اکنون از نظر شما خوانندگان محترم میگذرد «شهیدان راه فضیلت» زندگی نامه آزاد مردانی است که در این راه مقدس فدا شده اند و شربت شهادت نوشیده اند.
به راستی که اگر علامه امینی دست به نگارش این کتاب نمیزد جایش خالی بود و به خاطر همین کتاب هم که شده می بایست وی را نویسنده «بکرنگار» نامید. درود خدا به روان پاکش باد که مردانه زندگی کرد و مردانه سوخت و فدا شد و به حق پیوست.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
572
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1403/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شهیدان راه فضیلت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شهیدان راه فضیلت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک