رسته‌ها

الیگارشی یا خاندانهای حکومتگر ایران ۴: خاندان هویدا

الیگارشی یا خاندانهای حکومتگر ایران ۴: خاندان هویدا
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
گماشته صهیونیسم و امپریالیسم

مقدمه کتاب:
در ۲۰ تیرماه ۱۳۵۶، وقتی امیر عباس هویدا نخست وزیر سیزده ساله (صهیونیست و بهائیست) در اوج قدرت می بود نامه سرگشاده ای به امضای پژوهنده منتشر شد که ضمن شرح خیانتهای او به ملک و ملت اشاره ای به کردارهای ایران بر باد ده نیاکان او وبستگی خاندانش به بهائیان (شعبه جاسوسی صهیونیسم) شده ولی لازم بود این مطالب مستندتر و با ادله قوی تاریخی و سیاسی بیان گردد تا معلوم شود طبق روال دیرین آنچه می گوئیم ہی اصل و ماخذ نیست.
شما در این رساله و به اتکای مدارک و اسناد محکم جهانی و - سیاسی و تاریخی این خاندان و بویژه هویدا (سردسته - خیانتکاران) را خواهید شناخت و شمه یی از آنچه این نابکار چند سیما بر سر اسلام و ایران آورده است آگاه خواهید شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
114
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1403/01/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی الیگارشی یا خاندانهای حکومتگر ایران ۴: خاندان هویدا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
تاریخ چه بازیهای جالبی دارد! ابوالفضل قاسمی که در سال 1357 سعی در رو کردن دست عمال صهیونیزم و امپریالیزم و شناساندن خاندانهای خیانتکار در قالب چاپ مجموعه الیگارشی در ایران میکند وآنچه که این خاندانها بر سر ایران و اسلام آورده اند را روایت میکند، در ظرف دوسال بوسیله حکومتی در دفاع از آن گلو چاک داده و قلم فرسوده به اعدام محکوم میشود. مزد خوش رقصی برای انقلاب اسلامی و حکومت مسلمین را نهایتا با گذراندن مدتی در زندان رژیم اسلامی میگیرد!
او در سال 1359 به جرم مشارکت در کودتای آمریکایی-اسرائیلی نوژه و ارتباط با سران برنامه ریز کودتا در غرب، ابتدا به اعدام و بعدتر به 15 سال زندان محکوم میشود!
منبع: ویکی پدیا ، صفحه ابوالفضل قاسمی و روزنامه های کیهان ، اطلاعات ، وماهنامه پاسدار اسلام
"چاه مکن بهر کسی، اول خودت دوم کسی"
الیگارشی یا خاندانهای حکومتگر ایران ۴: خاندان هویدا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک