رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آخرین تلاشها در آخرین روزها
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
برگرفته از مقدمه کتاب:
این نوشته ابتدا قرار بود که تنظیم سخنرانی اینجانب تحت عنوان "ماجرای سفر بختیار به پاریس و دیدار با امام" باشد که در بهمن ۱۳۶۱ در دفتر مرکزی نهضت آزادی ایران ایراد گردید. اما بدلیل سئوالات متعدد حاضرین در آن جلسه، و ضرورت توضیح درباره آنها بررسی حاضر از محدوده موضوع آن سخنرانی خارج و گسترده تر شده و مسائل دیگری را هم که بآن دوره و دولت بختیار و شورای سلطنت مربوط می شود، شامل گردید. معذالک بهیچوجه در برگیرنده تمام مسائل آن دوران پرهیجان و محورها و محافل مختلف که در تهران و در نوفل لوشاتو اتفاق افتاد نمی باشد که آن مهم از حوصله این زمان خارج است و به وقت دیگری موکول می شود.
برای تهیه این گزارش و تحلیل از یاداشتهای شخصی زمان اقامت و فعالیت در نوفل لوشاتو و همچنین مدارک جمع آوری شده از منابع داخلی و خارجی در آنزمان و این زمان استفاده شده است. تکرار می کنم آنچه در این مجموعه آمده است "قطعا" بیانگر و در برگیرنده تمامی حقایق و وجوه مختلف مسئله نمی باشد اما حقایقی است که در جریان آن بوده و یا بر آنها وقوف پیدا کرده ایم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
کته کتاب
کته کتاب
1403/01/07
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آخرین تلاشها در آخرین روزها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آخرین تلاشها در آخرین روزها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک