رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

فرهنگ واژگان ادبی: انگلیسی - فارسی - عربی

فرهنگ واژگان ادبی: انگلیسی - فارسی - عربی
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
ویژه اصطلاح های تخصصی ادبی

از مقدمه کتاب:
بی شک، لغت نامه های تخصصی برای تحقیق و مطالعه پژوهندگان و دانشجویان به ویژه دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا - امری لازم و اجتناب ناپذیر است. بدین جهت لغت نامه های گوناگونی در علوم و فنون مختلف به رشته تحریر درآمده و در اختیار محققان و علاقمندان قرار گرفته اند.
بدیهی است ادبیات نیز از این امر مستثنی نبوده و نیاز مبرمی برای تهیه لغت نامه تخصصی ادبی احساس می‌شد. بدین علت اندیشه و مایه تنظیم فرهنگی جامع برای این رشته مهم علوم انسانی فراهم آمد که اینک به دانش پژوهان علوم ادبی تقدیم می گردد.
از آنجائیکه هدف اصلی نگارنده از تهیه این لغت نامه استفاده بهینه و چند جانبه محققان و دانشجویان است، بدین وسیله «فرهنگ واژگان ادبی» به سه زبان انگلیسی فارسی و عربی تهیه و تنظیم گردید. البته به دلیل تنوع لغوی و اصطلاحی زبان عربی و رابطه تنگاتنگی که این زبان با زبان فارسی دارد بیشترین مساحت این کتاب به زبان و ادبیات عربی اختصاص یافته است.
نکته شایان ذکر این است که برخی از اصطلاحات لاتینی و غیر انگلیسی به دلیل کثرت استعمال در زبان انگلیسی و مصطلح شدن آنها در آثار ادبی به حساب اصطلاحات انگلیسی گذاشته و در خانه این زبان قرار دادم.
روشن است که واژگان این لغت نامه به ترتیب حروف انگلیسی تنظیم شده است و برای دستیابی سریع و آسان به اصطلاحات فارسی و عربی میتوان از دو فهرست واژگان فارسی و عربی استفاده نمود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1403/01/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ واژگان ادبی: انگلیسی - فارسی - عربی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرهنگ واژگان ادبی: انگلیسی - فارسی - عربی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک