رسته‌ها
سفر به ماورا
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 7 رای
از گفتار مترجم:
این کتاب در سال ۱۹۷۱ میلادی با نام «Journegs out of the Body» اول بار در آمریکا منتشر شد و در سال ۱۹۸۱، ترجمه آلمانی آن با نام «یک مرد با دو زندگی» به چاپ رسید. حدود شش سال پیش، بنا به پیشنهاد دوست ارجمندم آقای محمدرضا اصلانی، تصمیم گرفتم کتاب را به زبان فارسی برگردانم و مبنای این ترجمه را نسخهٔ آلمانی آن قرار دادم. تنها تفاوت ترجمه آلمانی با متن اصلی این است که در نسخه آلمانی، مقدمه دکتر تارت - استاد فراروانشناسی دانشگاه دیویس کالیفرنیا - به عنوان گفتاری درباره کتاب، در پایان آمده است.
روبرت آ. مونرو دانشمند آمریکایی، به کمک تجارب دوازده ساله اش در زمینه سفر روح به این نتیجه رسید که توانایی های انسان بسیار فراتر از حواس پنجگانه و ضمیر خودآگاه اوست. او در کتاب خود به شرح روشهایی می پردازد که به کمک آن میتوان روح یا قالب هاله یی را که در این کتاب به عنوان بدن ثانی از آن یاد می شود، از قالب جسم جدا کرد. مونرو، در طول سفرهای متعدد خود از مراحل مختلف برزخ یا منزلگاه های ۱ و ۲ و ۳ گذر میکند و تجاربی عجیب و باورنکردنی ارائه می دهد. گرچه این تجارب در حیطه واقعیات، ناملموس به نظر می آیند اما از نگاه آگاهان علم هیپنوتیزم، روانپزشکی، فراروانشناسی، و آگاهان علوم عرفانی امری آشنا و اثبات شده اند.
سفر به ماورای جسم و سخن گفتن از آنچه به دیده باطن می آید شاید از همگان برنیاید اما گذرگاه عرفان چندان گسترده است که اگر نیت دیدار باشد، چشم انداز موزون فراهم می آید. به گفته مولانا:
هله هشدار که در شهر دوسه طرارند
که به تدبیر گله از سر مه بردارند
دو سه رندند که هشیار دل و سر مستند
که فلک را به یکی عربده در چرخ آرند
سرّ دهانند که تا سر ندهی سر ندهند
ساقیانند که انگور نمی افشارند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
307
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1403/02/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سفر به ماورا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سفر به ماورا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک