رسته‌ها
بندی خانه رنج و رهایی
امتیاز دهید
5 / 3.4
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.4
با 15 رای
بندی خانه رنج و رهایی چهارمین جلد از خاطرات احمد زیدآبادی است که علی رغم تلاش نگارنده برای انتشار به صورت چاپی به نتیجه نرسید و زیدآبادی تصمیم بر انتشار خاطراتش به صورت مجازی نمود.

احمد زیدآبادی در این زمینه نوشت:
با آنکه برخی کشورها، اسناد طبقه‌بندی‌شدۀ خود را پس از گذشت دو – سه دهه افشا می‌کنند، باعث تأسف است که در کشور ما حتی خاطرات یک شهروند عادی بعد از گذشت حدود ربع قرن از تاریخ وقوع آن، مجوز نشر پیدا نمی‌کند.
من برای انتشار این جلد از خاطراتم، تلاش لازم را کردم اما چون نتیجه‌‌بخش نبود، تصمیم گرفتم همزمان با نمایشگاه کتاب و انتشار خاطرات مرحوم هاشمی از آن برهه، آن را از این طریق، در اختیار مخاطبان عزیر قرار دهم.
هدف اصلی این کار، ارائۀ نوعی آسیب‌شناسی پدیدۀ زندان به منظور انجام اصلاحات ضروری در آن است. امیدوارم از این جهت، بی‌اثر نباشد. این جلد را نیز به سبک سه جلد قبل، کمیک – تراژیک و بدون اغراق نوشته‌ام، با این حال، باید یادآوری کنم آنچه در هفت ماه بازداشت سال ۷۹ بر من گذشت، در مقایسه با دوران بازداشت سال ۸۸ کم و بیش به پیک‌نیک شباهت داشت!
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
180
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
zereshks
zereshks
1402/06/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بندی خانه رنج و رهایی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
دوستانی که کتاب را خوانده‌اند آیا در بخشی از بازگویی خاطرات به چشمشان خورده است که جایی کسی لُپ آقای زیدآبادی را کشیده باشد؟
بندی خانه رنج و رهایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک