رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
جریمی و جوجه اژدها
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
تصویرگر: گری آ. لیپینکات

سرآغاز داستان:
جریمی تچر با نفرت کاغذش را مچاله کرد. اژدهایی که سعی کرده بود بکشد، سگی بالدار از کار درآمده بود. آهسته به اسپسیمن، دوستش، گفت: «الآن برمیگردم.» اما همین که به طرف قفسه کاغذها به راه افتاد، صدای زیری پرسید: «مشکلی پیش آمده، آقای تچر؟»
جریمی درجا خشکش زد. یکی از مشکلات بچه ها با آقای کرویتز، معلم هنر، این بود که هرگز کسی نمی دانست برای برداشتن یک ورق کاغذ سفید چه موقع بی خطر است. از قرار، امروز یکی از آن روزها نبود. معلم قدبلند و کم و بیش چاق با کندی به طرف جریمی آمد و مقابل او ایستاد و پرسید: «نشنیدی انجمن مدرسه بودجه را افزایش نداده؟ یعنی این که تا آخر سال از خرید کاغذ جدید خبری نیست. حالا بگو ببینم ورق کاغذ را برای این می خواهی که نقاشیات خراب ،شده یا برای این که استعداد جنابعالی خیلی مهم است؟»
آقای کرویتز با لبخندی زننده و خودپسندانه منتظر جواب جریمی ماند.
جریمی دل دل کرد؛ می خواست بگوید معلوم است که استعدادش مهم است اما میدانست با این جواب فقط تحقیر بیشتری نصیبش می شود. بنابراین، تصمیم گرفت چیزی نگوید. بعد از لحظه ای سکوت ناراحت کننده، برگشت و لخ لخ کنان به طرف صندلی اش رفت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/04/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جریمی و جوجه اژدها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
جریمی و جوجه اژدها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک