رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سبک زندگی اسلامی: بر اساس تفسیر نور

سبک زندگی اسلامی: بر اساس تفسیر نور
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
گردآورنده: علی محمد متوسلی

کتاب سبک زندگی اسلامی، از مجموعه ده جلدی “تفسیر نور” حجت الاسلام محسن قرائتی استخراج و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب بر اساس موضوعات و آیات انتخابی طرح بزرگ قرآنی 1448 با محوریت سبک زندگی اسلامی و در جهت مهجوریت زدایی از قرآن و ارتقای فرهنگ در جامعه اسلامی تهیه شده است.
کتاب دارای دو بخش عمده با عناوین باورها و رفتارهاست. در بخش اول مسائلی چون خداباوری، الگوشناسی، قرآن باوری، حکمت و فلسفه سختی ها، معاد باوری و دشمن شناسی، پرداخته شده است.
بخش دوم شامل سرفصل هایی چون رفتارهای فردی مطلوب، رفتارهای فردی ناپسند، رفتارهای اجتماعی مطلوب، رفتارهای نامطلوب اجتماعی، الگوی دینی رفتار در خانواده و رفتارهای اقتصادی مطلوب است.
در بخشی از این کتاب آمده: نخواندن قرآن، ترجیح غیر قرآن بر قرآن، محور قرار ندادن آن، تدبر نکردن در آن، تعلیم ندادنش به دیگران و عمل نکردن به آن از مصادیق مهجور کردن قرآن است. حتی کسی که قرآن را فرا گیرد؛ ولی آن را کنار گذارد و به ان نگاه نکند و تعهدی نداشته باشد، قرآن را مهجور کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
orazgani
orazgani
1402/03/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سبک زندگی اسلامی: بر اساس تفسیر نور

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سبک زندگی اسلامی: بر اساس تفسیر نور
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک