رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

روانشناسی تصویر ذهنی: سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن

روانشناسی تصویر ذهنی: سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
از مقدمه:
زمانی از چارلی چاپلین پرسیدند حرکت هنری در صحنه سینما چیست جواب داد: «حرکتی است که اگر آنرا از صحنه بازی بردارند به بازی لطمه می زند.»
موضوعات کتاب «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی در صحنه مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن تجهیز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتابهایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوئیم کتاب خوبی است آنرا بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب میزند، اختلال ایجاد میکند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنانکه در تاریخ بشری و جهان امروز مصادیق آنرا فراوان می توانیم ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه، احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، میتواند مشکلات روانی خود را حل نماید. سایکو سیبرنتیک علم کنترل مغز است.
اگر در بخش انتخابی و اختیاری سرنوشت انسان بخواهیم سهم به سزایی قایل باشیم، مسلماً فرهنگ انسان است که نقش اساسی دارد. و از موضوعات مهم فرهنگ انسان تصویرهای ذهنی فردی و اجتماعی اوست. پدر و شوهر و مادر و همسر و مربی و معلم و خواهر و برادر اگر تصویر ذهنیش انسانی مثبت، سازنده، فهیم و لایق و عاشق باشد و اینها را در خود ایجاد کرده باشد، در نتیجه تصویر ذهنی که تبدیل به شخصیت، رفتار، گفتار، عمل و عکس العمل می شود، تاثیر مثبتی بر دیگران خواهد گذاشت و برعکس اگر تصویر ذهنی انسان منفی و مخرب و نالایق و مردم آزار باشد، اثرانش بر شخص و دیگران گذاشته خواهد شد. بخصوص در موضوع خانواده و کودک، در زندگی روزمره حقانیت تصویر ذهنی سالم بر ناسالم را مشاهده می کنیم. روانشناسان خانواده معتقدند تصویر ذهنی زن و شوهر از یکدیگر تعیین کننده سرنوشت زناشویی آنهاست...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/03/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی روانشناسی تصویر ذهنی: سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
روانشناسی تصویر ذهنی: سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک