رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سرگذشت شگفت انگیز کوانتوم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
بهرام معلمی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
از پیشگفتار:
این کتاب برای راهنمایی کسانی نوشته شده است که میخواهند در نظریه هایی تجسس کنند که به یاری آنها دانشمندان می کوشند دنیای اسرار آمیز اتم را بفهمند. علم اتمی به شکافت هسته ای و بمبهای اتمی منحصر نمی شود. در پس این دو افکاری نامتعارف و رویدادهایی تکان دهنده پنهان است که بدون آنها فهم ما از مطلب براستی اندک خواهد بود.
سرگذشت کوانتوم داستان جستجویی بی سامان و کورمال در پی دانش است؛ جستجویی که آن را دانشمندان بسیار از سرزمینهای گوناگون در وسیعترین جبهه ای که تا آن زمان دنیای فیزیک در برابر خود دیده بود هدایت کردند، جرقه های نبوغ راهش را روشن داشتند تصادفها و گمانها یاریش دادند و با سوانحی همانند آن که تنها در افسانه ها انتظار میرود به آن جان بخشیدند.
این داستان، سرگذشت انقلابی پر تلاطم است؛ سرگذشت فروپاشی و انقراض فیزیکی از خود راضی است که سالیان دراز بر حوزه ای محدود فرمان رانده بود سرگذشت دوران فترتی است که نابودیش را از پیش، تناقضات درونیش رقم زده بودند و سرانجام سرگذشت ظهور توفان آسای نظامی از هفت آب گذشته، یعنی مکانیک کوانتومی است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
HeadBook
HeadBook
1402/10/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرگذشت شگفت انگیز کوانتوم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سرگذشت شگفت انگیز کوانتوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک