رسته‌ها
سی چهره - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 19 رای
نقل قول از نویسنده محترم کتاب:
به همت ناشر این امکان را فراهم کردیم که خواندن این کتاب در ایران مجانی میسر باشد. اگر مایل بودید در حد قیمت یک کتاب به خیریه معتمد خود کمک کنید.


سی چهره آنچنان که از نامش برمی آید، مجموعه ای است از تجربیات و خاطرات من از سی نفر از دوستان و آشنایان و همکارانم. سنجه من برای برگزیدن این افراد سهمی بود که نه تنها در زندگی من، که در درک چرایی تحولات نیم قرن اخیر داشتند. اگر رغبتی در خوانندگان و عمری برای من باقی بود، یادداشتهایم درباره سی نفر دیگر را هم در جلد دوم این مجموعه به چاپ خواهم سپرد.
سی چهره روایت من از سی تن از انسان هایی است که با سکوت یا مبارزه، گشاده دستی یا تنگ نظری خود به تحولات زمانه خود شکل داده اند و یا فرجامش را تعیین کرده اند. در بیست سال اخیر چهار کتاب درباره برخی از مهمترین این شخصیتها نوشتم. با معمای هویدا آغاز کردم و دو جلد درباره نامداران ایران نوشتم که سنجه انتخابش ابتکار هر یک از آن ۱۵۰ نفر در یکی از زمینه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی دوران شاه بود. کار بعدی نگاهی به شاه بود. سی چهره، تکمله این چهار کتاب است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
205
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Kandooo
Kandooo
1401/08/20
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سی چهره - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
5
من ۸۰ امتیاز داشتم الان یهو شدصفر،دلیلش چیه؟
سلام آیا مدیر سایت کتابناک یا کسی از کاربران ارشد کتابناک پاسخگو هست؟
سلام. تو دیدگاه به سوالی جواب داده نمیشه. قبلا گفتم که ایمیل بدید.
ایمیلی بدون جواب نمی مونه مگر اینکه کاربر درخواستش رو به درستی مطرح نکرده باشه یا شامل تقاضا برای ارسال کتاب باشه.
من دوبار از طریق "تماس با ما" پیام فرستادم و سوال تکراری و بی ربط نپرسیدم و درخواست نامفهوم نیز مطرح نکردم اما کسی پاسخ نداد سوای این من از طریق سرزدن هر روزه به سایت امتیازات بسیاری اندوخته بودم و این روزها کتاب زیاد دانلود می کردم یکبار اینترنتم قطع و وصل شد دیدم کتابی که می خواستم دانلود کنم داره 13 بار دانلود میشه هر چند فقط یکبار دانلود شدند نفهمیدم آیا امتیاز مفت از من کسر شد؟ دیشب هم آمدم دانلود کنم دو کتاب به جای دانلود شدن redirect شدند ولی امتیازشان کسر شد پس دست کم 200 امتیاز به هدر رفت آیا اینها بازگشت پذیرند؟
هر صفحه از این کتاب شما را با شگفتی رو به رو خواهد کرد، شگفتی از اینکه چطور یک مورخ و محقق نامدار با کارنامه‌ای درخشان در نویسندگی و ترجمه می‌تواند چنین اثر ضعیف و سستی بیافریند.
تنها نکته مثبت کتاب رایگان بودن آن برای مخاطب داخلیست و بس.
سی چهره - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک