رسته‌ها

چالش جنبش ملت کرد یا رویای شیفته استقلال

چالش جنبش ملت کرد یا رویای شیفته استقلال
امتیاز دهید
5 / 3
با 12 رای
نویسنده:
مترجم:
عزیز ماملی
امتیاز دهید
5 / 3
با 12 رای
از مقدمه مترجم:
کتاب حاضر محصول توجه و تحقیقات مداوم و بیست و دو ساله است که نویسنده با کندوکاو در مسئله کرد به رشته تحریر درآورده است. او به مبارزات ملت کرد و رویدادهای کردستان به دقت چشم دوخته و تلاش کرده است به منظور انعکاس این واقعیات، تنها به دریافت اخبار و استماع آن از وسایل ارتباط جمعی بسنده نکرده، با مسافرت به مناطق مختلف کردستان، جنبش ملی کرد و اوضاع آن را به رای العینی نظارت نماید و با دست اندرکاران، مسئولین و رهبران کرد به گفتگو بنشیند. این شناخت و تحقیقات و روابط نزدیک نویسنده او را از مقام نویسندگی و خبرنگار فراتر می برد و به صورت محققی و صالح و صاحب نظر در جنبش کرد درمی آورد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
407
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1401/08/03
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چالش جنبش ملت کرد یا رویای شیفته استقلال

تعداد دیدگاه‌ها:
4
حرف های شما عزیزان بوی پانیسم میده...ایران فقط فارس نیست فقط ترک نیست فقط لر و بلوچ و کرد نیست هیچدام از این اقوام هم من درآوردی نیستند...ایران مجموع تمامی این اقوام و ملت هاست.این که بگوییم ملت آذربایجان یا ملت کرد یا ملت فارس نداریم هم اشتباه است(با توجه به معنی کلمه ملت).منظور چند تکه و چند پارچه کردن ایران نیست.خیر.منظور آن است که هویت چندین و چند قوم و ملت که خود را ایرانی میدانند نادیده نگیریم و در نظر داشته باشیم که تمام این ملل در کنار هم ایران عزیزمان را تشکیل میدهند و هرکدام تفاوت فرهنگ و زبان خاص خود را داشته و همین تفاوت ها باعث زیبایی چندین برابر این کشور عزیز شده است.
ما چیزی به نام ملّت های من درآوری ملّت کُرد ، ملّت آذربایجان ، ملّت فارس و .... نداریم . تنها و تنها یک ملّت داریم و آنهم ملّت ایران است .
ایران یعنی ترک کرد آذری بلوچ لر بختیاری عرب فارس کرمانج خراسانی مازنی گیلک و......
چالش جنبش ملت کرد یا رویای شیفته استقلال
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک