رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اسراری در مورد مردان که هر زنی باید بداند

اسراری در مورد مردان که هر زنی باید بداند
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شد و در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع تفاوت‌های جنسی و روابط بین اشخاص است. نویسنده از رازهای مردان پرده برمی‌دارد و به خانم‌ها نشان می‌دهد چگونه می‌توانند همسری ایده‌آل برای مردشان باشند.
در واقع نویسنده به مواردی اشاره دارد که در بین بیشتر مردان به یک شکل است. خواسته واقعی مردان از روابط جنسی، احساس واقعی مردان نسبت به زنان، چگونگی کمک به مرد زندگی‌مان از لحاظ احساسی و عاطفی، چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگی‌مان جلوگیری کنیم؟ شش اشتباه بزرگ که زن‌ها در روابط خود با مردها مرتکب می‌شوند و ... از مباحث مطرح شده در این کتاب هستند.
باربارا دی آنجلیس سعی کرده تا با راهکارها و روش‌های جدید به زنان این فرصت را دهد که نتایج را بررسی و ارزیابی کنند. خواندن این کتاب به خانم‌ها کمک می‌کند تا اسرار ناشناخته درباره مردان را بشناسند. تمرین‌ها، جدول‌ها، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی موثر کتاب رازهایی درباره مردان شما را به زنی قوی و نیرومند در ارتباطتان تبدیل می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mahsaa
Mahsaa
1401/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اسراری در مورد مردان که هر زنی باید بداند

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اسراری در مورد مردان که هر زنی باید بداند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک