رسته‌ها
چراغ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
"چراغ" مجموعه‌ای از تجارب و مطالعات انجام شده پیرامون زندگی و روابط زناشویی است که با هدف آشنایی داوطلبان محترم ازدواج و همچنین خانواده‌های گرامی، با نیازمندی‌های زندگی سعادتمندانه به رشته‌ی تحریر درآمده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
24
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
خانبابایی
خانبابایی
1398/12/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چراغ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب چراغ اثر قربان خان بابایی می باشد. این کتاب دربردارنده مجموعه ای از تجارب و مطالعاتی است که پیرامون زندگی مشترک و روابط زناشویی شکل گرفته است تا برنامه ای جامع برای دستیابی به زندگی سعادتمندانه در اختیار خانواده ها، زوج ها و کسانی که قصد ازدواج دارند قرار دهد. داستان هایی از زندگی واقعی افراد به جهت جذابیت بیشتر، ملموس بودن مطالب و همراهی بهتر خوانندگان در این نوشتار فراهم آمده و مسئولیت های افراد برای خلق زندگی خوشایند و موفقیت آمیز تبین شده است.
در بخشی از کتاب می خوانیم: «حتما تا حالا دیدین و یا شنیدین که زن و شوهری، بدون این که در ظاهر مشکلی داشته باشن، از هم جدا شدن. می دونین دلیل اصلی این اتفاق چیه؟ دلیل عمده ی این اتفاق این که، زن و شوهرها بلد نیستن مشکلاتشونو در زمان خودش حل کنن و می ذارن مشکلات اونقدر بزرگ می شن و مثل آوار می ریزن رو سرشون و دیگه نمی تونن از پسشون بر بیان.
PDF
۴,۳۱ مگابایت
۲۰۰۰۰ تومان
چراغ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک