رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دیوان وحشی بافقی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 430 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 430 رای
یادداشت مصحح:
از دیرباز به شعرهای دلپذیر و دل نشین وحشی بافقی یزدی عشق می ورزیدم و در هر فرصتی که دست می داد، از نسخه های چاپی و سنگی و خطی کتابخانه های مختلف ایران و پاکستان بهره میبردم. قضا را نشر طلابه بازنگری کلیات وحشی را به اینجانب واگذار کرد. تردیدی نیست که با پیدا شدن نسخه های خطی جدید و جنگها و تذکره شعرا، روز به روز آثار مشاهیر ادب این کشور جامع تر می شود و چاپهای جدیدتری در اختبار علاقه مندان قرار می گیرد. البته این به معنای نفی زحمات و خدمات محققان و دانشمندانی که سالیان درازی از عمر خود را یکسره صرف پژوهش و تصحیح آن کرده اند و تقدم فضل دارند، نیست. امید است این بازنگری و تصحیح مورد عنایت ارباب فضل و ادب قرار گیرد، اشتباهات و کاستی های آن را به مدلول آیه مبارکه «وإذا مر وأبالغوِ مَرُّ واكراما به کرامت طبع بلند خود نادیده بگیرند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1387/03/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دیوان وحشی بافقی

تعداد دیدگاه‌ها:
9
من خیلی خوشحال هستم که عضویت این سایت زیبای شما را توانستم بگیرم . دوستم می گفت که من بسیار تلاش کردم تا بتوانم عضو این سایت باشم اما برایم اجازه داده نشد و نتوانستم که شامل این پروسه شوم . اما حالا من میدانم که شاید نواقص از دوستم باشد چرا که من توانستم که بسیار زود بدون کدام موانع شامل اعضای این سایت شوم پس از شما تشکر می کنم.
عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود مرسی
دمتون گرم پروژه عالی‌ می‌باشد ، آفرین ...... یا حق .
خسته نباشید // برنامه خیلی عالی دارید مخصوصا که خیلی سریع دانلود میشود واقعا خسته نباشید
مرسي ازشما،بسيار زيباست اما منم با اين دوست عزيز موافقم كه بهترين دوبيتي ها متعلق به عطار هست.;-)
کتاب خوبیه ولی بهترین دوبیتیها متعلق به عطار است
دیوان وحشی بافقی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک