رسته‌ها
زن تخم مرغی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
نویسنده:
مترجم:
میم دمادم
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
توجه:
فایل این کتاب توسط خود انتشارات در فضای مجازی منتشر شده و کاملا سالم است. کسانیکه نمی توانند فایل کتاب را در نرم افزار یا اپلیکیشنی که pdf را با آن مطالعه می کنند، به درستی ببینند، لطف کنند نرم افزار خود را تغییر دهند چون فایل مخدوش نیست.


راوی داستان، زن مزرعه داری ست دریکی از روستاهای آلمان. درشانزده سالگی با صلاحدید پدرش با جوانی کم سواد از روستاییان خودی ازدواج می کند. زن و شوهر هردو درمزرعه کوچکی که دارند کارمی کنند. زندگی آن دو با دو فرزند پسر و دختر که سرگرم تحصیل هستند و از امکانات دولتی هم برای تهیۀ آدوقه استفاده می کنند درحد معمول می گذرد. با شروع جنگ جهانی دوم، شوهر برای رفتن به جبهه احضار می شود. قبل از رفتن شوهر به جبهه، روزی در خانه اش، غفلتا مرد جوانی زن را از پشت سر می گیرد و دست روی دهان او می گوید لطفا صدایت درنیاد من آزاری به شما نمی رسانم یک دانشجو هستم که از بازداشتگاه فرار کرده ام جانم درخطراست. زن او را در آغل پنهان می کند. بدون آن که به شوهرش بگوید. شوهر خانه را به عزم جبهه جنگ ترک می کند. زن هر روز درغیاب بچه ها و شوهرش مرد پناهنده را که درآغل پنهان کرده، آب و غذا می دهد. مرد هم به عنوان ناجی از زن سپاس به جا آورده، پس از مدتی درکنار کمک رسانی، مرد در کارهای روزانۀ مزرعه، اختلاط بین آن دو در حد بوسه و بغل کشیدن و لمس بدن برقرار می شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
214
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
elahehj
elahehj
1400/04/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زن تخم مرغی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
نوع نگارش نویسنده بسیار شیوا و روان و ساده است.موضوع کتاب جذاب است ولی میتوانست پایانی هیجان انگیز تر و پر مخاطره ای داشته باشد.همه چیز کتاب تا پایان خوب بود.انگار نویسنده یک باره تصمیم گرفته کتاب را پایان دهد.
"مدتی کوتاه بود که در آغل مانده بودیم و مرغ خروسها داشتند کنجکاو میشدند .....عشقبازی با ناتاییل برای من کاری طبیعی بود" ناتاییل جوانی یهودیست که به مزرعه eva پناهنده شده و گشتاپو بدنبال اوست.شوهرش کشاورزیست که به جبهه جنگ اعزام شده است و برای آلمان می جنگد.
زن تخم مرغی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک